Запуск першої якірної стоянки для рейдової перевалки українського зерна в порту Констанца (Румунія) має відбутись у листопаді 2023 року, повідомив президент Української зернової асоціації Микола Горбачьов у коментарі Delo.ua.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Ми зустрічались з міністром транспорту Румунії в Констанці місяць тому. Він сказав, що протягом жовтня буде організована і запущена одна якірна стоянка. Наразі вона не запущена, але я сподіваюсь, що її запустять до листопада, — розповів він.
Фахівець зазначив, що румунська сторона зобов’язалась забезпечити точки перевалки всім необхідним, зокрема і плавучими кранами.
Водночас український бізнес за потреби згоден долучитись до розв’язання логістичних проблем і забезпечити якірні стоянки баржами, плавкранами та навіть операторами з досвідом обробки вантажів на рейді.
Нагадаємо, міністр транспорту Румунії підтвердив на зустрічі з Єврокомісією про зведення якірної стоянки на території порту Констанца для перевалки зерна, зокрема українського.
Румунський порт Констанца в разі закриття “зернового коридору” зможе перевантажити 12 млн т кукурудзи і приблизно стільки ж пшениці, включаючи румунське, сербське та українське зерно.
ПрАТ “Українське Дунайське пароплавство” (УДП) досягнуло рамкової домовленості з TTS Group S.A. щодо можливості здійснення перевалки на рейдових стоянках порту Констанца (Румунія).
Біля кордону Угорщини з Україною розпочав роботу найбільший у Європі наземний контейнерний термінал, метою якого є збільшення постачання українського зерна через Угорщину до портів Адріатичного моря.
На залізничній станції Чоп почав роботу логістичний хаб з широкими та вузькими коліями по перевалці будь-якої сільськогосподарської продукції та продуктів перероблення. Типи вантажів — насипний, наливний та фасований (біг-беги та мішки).
Консалтингова компанія DB Engineering&Consulting визначила кілька маршрутів у Європі, які сумісні з українськими вагонами-хоперами.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!