У порту Гельсінкі завершили монтаж системи для забезпечення суден електроенергією з суші з метою мінімізації викидів

У західній гавані порту Гельсінкі (Фінляндія) по обидва боки західного термінала 2 завершено роботи з монтажу розподільного обладнання для забезпечення суден електроенергією, що подається з суші (OPS), повідомили в адміністрації порту, пише ЦТС.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Причали використовуються компаніями Eckerö Line і Tallink для рейсів до Таллінна.
Порт Хельсінкі нині надає послуги в центральних гаванях Гельсінкі всім лінійним судам, які регулярно відвідують Гельсінкі і залишаються на швартуванні протягом тривалого часу.
Рух суден у Таллінн здійснюється з часом обороту менше ніж годину, але судна можуть використовувати OPS, коли вони зупиняються на ніч у Гельсінкі.
Коли судно прибуває до причалу, підключається до берегової енергосистеми та вимикає свої допоміжні двигуни, це призводить до значного скорочення шкідливих викидів.
Ширше, ніж раніше, забезпечення береговою електроенергією є одним із найважливіших заходів у рамках програми вуглецевої нейтральності порту.
Найбільшого позитивного впливу на навколишнє середовище можна досягти, зокрема, при регулярному русі лайнерів, але в майбутньому в Гельсінкі послуги OPS надаватимуться також круїзним лайнерам та вантажним суднам, – йдеться в повідомленні.
Читайте також: В Україні вироблятимуть унікальне органічне добриво із біомулу
Довідка. Порт Гельсінкі — один із найбільших портів Фінляндії, найбільший пасажирський порт у країні та третій за величиною на Балтиці. Через Гельсінкі проходить 77% пасажирських перевезень у Фінляндії.
Нагадаємо, A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk, повідомляє usm.
Біометан – це ринковий продукт, який не прив’язаний до чийогось настрою, корупційної складової чи курсу валюти. Тож його виробництво є досить привабливим, проте ризики воєнного стану, проблеми з кредитуванням та відсутністю державної підтримки зупиняють серйозних інвесторів від вкладання у цю галузь. Про це розповів генеральний директор “Галс Агро” Сергій Кравчук в інтерв’ю Latifundist.
Анна Лиса