Новини    30 серпня 2018 15:21

У «Нібулоні» розповіли про особливості перевезень по Дніпру


У минулому році перший за 15 років рейс баржі з херсонськими кавунами до Києва відправили один раз. Через сильну спеку врожай бахчевої був невдалим. Проте, цього року «Нібулон» планує відправити баржу декілька разів. Про це заявили у прес-службі компанії.

«Отже, на черзі вже наступний рейс. За нормальних погодних умов за ним піде і третій, і наступні рейси. І це не єдина особливість цьогорічного сезону. По-перше, минулорічний рейс склав близько 300 тонн кавунів, перша партія цього року – близько 500 тонн. І це не лише кавуни, а й українські дині. По-друге, «смугастий рейс-2017» тривав більше чотирьох з половиною днів, а у цьому році – трохи більше трьох діб», – кажуть у «Нібулоні».

У компанії перелічили особистості транспортування кавунів по Дніпру:

  • Ягода відмінно збережена після транспортування, адже водні шляхи – це не наші розбиті дороги, тому кияни, купуючи таку продукцію, можуть бути впевнені – пошкоджень немає.
  • Ягода судном постачається при будь-яких погодних умовах. І навіть якби випали опади, ми б просто закрили трюми суден.
  • Температурний режим під час такого транспортування – стабільний. Незважаючи на те, що температура на вулиці складала 30-35 градусів, температура води, яка в цьому випадку виступила природним охолоджувачем, склала всього 20-27 градусів.
  • Кожна партія відправлялась у контейнері висотою не більше 1,20 м, що додатково забезпечило якість збереження.
  • Збереженню якості продукції сприяє і механізація завантажувально-розвантажувальних робіт. Автомобілі торговельної мережі пристосовані для приймання і розвантаження контейнерів без ручної праці, не пошкоджуючи  ягоду.

На фотографіях ви можете побачити, як раніше вантажились кавуни, і як це робиться зараз.

Але для розвитку логістики головною річкою країни, на думку керівництва компанії заважають декілька факторів. Це, насамперед, те що річкові перевезення сьогодні обтяжуються додатковими податками і зборами. У компанії кажуть, якщо плити з Херсонської області напряму до столиці то вартість кавуна буде коштувати у два рази дорожче, ніж автошляхом.

«Сьогодні, щоб аграрію транспортувати водою, наприклад, з Херсонської області до Києва кавуни, йому спочатку треба знайти перевізника. Потім звернутися до Херсонського або іншого порту й понести додаткові витрати, а саме: сплатити там портові збори за суднозахід до порту, за навантажувально-розвантажувальні роботи, за зважування та ін. Ще треба заплатити певні кошти за проходження шлюзів і т.п. Потім знову все те саме, але вже у Києві. Коли підраховуєш усі витрати і потім порівнюєш з вартістю перевезень автошляхами, розумієш, що співвідношення витрат принаймні 2 до 1. Тобто, транспортуючи кавуни автотранспортом до Києва, вартість доставки складе 1 грн/кг, а річковим транспортом за вищевказаних умов – 2 грн/кг. І доки так буде, перевезення кавунів річкою залишатиметься якоюсь диковинкою та дивуватиме громадськість», – йдеться у повідомленні.

У компанії знизили витрати на логістику декількома чинниками. Термінали для завантаження і розвантаження належать «Нібулону», флот теж. Ще одним фактором зменшення ціни транспортування стало те, що баржа попливе назад не порожньою. Також у компанії відмовились переплачувати за вхід в акваторію Києва.

«З Переяслава-Хмельницького на автомобілях кавуни були доставлені вже до Києва. Завдяки цьому вартість кінцевої доставки склала 87-90 коп. за 1 кг. Тобто на 10 копійок дешевше, ніж автомобільним транспортом з  Голої Пристані до Києва. Чому ми це зробили? Тому що на зворотному шляху ми в Переяславі-Хмельницькому завантажимо судна сільгосппродукцією, і вони йтимуть завантаженими в обидва кінці. А якби ми, як попередньо розповідали ЗМІ, доставили кавуни безпосередньо до Києва, то на плечі киян лягли б додаткові витрати, приблизно 1 грн на 1 кг», – додали у «Нібулоні».

 

Ще немає новин у цій стрічці ...