У 2020 році продажі органічної продукції у США зросли у порівнянні з позаминулим роком на 14,2%, а саме зростання спостерігалось протягом усіх чотирьох кварталів року, не дивлячись на пандемію коронавірусу. Про це повідомляє Growing Produce з посиланням на звіт про ефективність органічного виробництва за 2020 рік Organic Produce Network і Category Partners LLC.
При цьому, за даними Nielsen, продажі свіжої органічної продукції в 2020 році в США склали $8,5 млрд, що на $1 млрд більше, ніж в 2019 році. Це, до речі, становить 12% від всіх продажів так званої свіжої продукції. При цьому обсяг продажів традиційної свіжої продукції зріс на 9% за той же період.
Найбільшою популярністю як і раніше, користуються органічні банани, цей показник зріс на 16% в порівнянні з 2019 роком. Лідерські позиції продажів в 2020 році також посідали упаковані салати, ягоди (полуниця, лохина і малина) і яблука, при цьому приріст в кожному сегменті виражався двозначним числом у порівнянні із попереднім роком.
Читайте: На ринок виводяться нові рослинні замінники традиційних гамбургерів
Крім того, у четвертому кварталі року значно прискорились темпи росту продажів в категорії трав і спецій, а також в сегментах салату і картоплі. Так, за підсумками року органічні спеції показали «плюс 26%» до рівня позаминулого року, а картопля – «плюс 21%». Чи не єдиною категорією, яка показала зниження продажів став органічний виноград – він просів у порівнянні з 2019 роком на 6%.
Як зазначено у повідомленні, зростання органічних продажів відображає наслідки дев’ятимісячної пандемії, яка змінила звички споживачів – вони перейшли на приготування більшої кількості страв вдома.
Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, що Україна посіла друге місце серед експортерів органічних продуктів до ЄС.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!