Новини / Логістика     21 квітня 2021 11:01

Трейдери пропонують скасувати акциз на пальне для річкових перевезень

Скасування акцизного збору на дизпальне буде стимулювати розвиток більш екологічних перевезень зерна внутрішнім водним транспортом

Зернотрейдери пропонують скасувати або компенсувати річковим суднам сплачений акциз на дизельне пальне. Такий крок наблизить законодавство до європейського, адже це відповідає Угоді про асоціацію України з ЄС. Також це сприятиме розвитку зернового ринку в Україні, адже стимулюватиме експортерів користуватися більш дешевим і екологічним річковим транспортом для перевезення сільськогосподарської продукції.

Про, за повідомленням прес-служби міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, йшлося на вчорашній черговій зустрічі робочої групи з оперативного вирішення питань логістики у сільському господарстві. Присутні вирішили винести це питання на широке обговорення 18 травня за участю усіх зацікавлених сторін, в тому числі відповідальних органів влади.

ЧитайтеУ I кварталі 2021 року перевезення зерна по Дніпру зросли на 33%

Крім того, учасники обговорили пропозицію від Укрзалізниці про внесення змін до правил надання послуг у морських портах України. Серед іншого йдеться про здійснення у портах України габаритно-вагового контролю також для автомобілів, які завозять на територію порту експортні вантажі.

Такі зміни сприятимуть встановленню рівних конкурентних умов для різних видів транспорту (автомобільного, річкового та залізничного), а також сприятиме переорієнтації частки вантажних перевезень з автомобільного на більш екологічний залізничний та річковий транспорт.

У 2020 році по Дніпру було перевезено 3,53 млн тонн зернових вантажів, що на 27,2% менше, ніж було у 2019 році.

Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, що УЗ остаточно скасувала доплату за подачу вагонів на малодіяльні станції.

Читайте також