Зернотрейдери пропонують скасувати або компенсувати річковим суднам сплачений акциз на дизельне пальне. Такий крок наблизить законодавство до європейського, адже це відповідає Угоді про асоціацію України з ЄС. Також це сприятиме розвитку зернового ринку в Україні, адже стимулюватиме експортерів користуватися більш дешевим і екологічним річковим транспортом для перевезення сільськогосподарської продукції.
Про, за повідомленням прес-служби міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, йшлося на вчорашній черговій зустрічі робочої групи з оперативного вирішення питань логістики у сільському господарстві. Присутні вирішили винести це питання на широке обговорення 18 травня за участю усіх зацікавлених сторін, в тому числі відповідальних органів влади.
Читайте: У I кварталі 2021 року перевезення зерна по Дніпру зросли на 33%
Крім того, учасники обговорили пропозицію від Укрзалізниці про внесення змін до правил надання послуг у морських портах України. Серед іншого йдеться про здійснення у портах України габаритно-вагового контролю також для автомобілів, які завозять на територію порту експортні вантажі.
Такі зміни сприятимуть встановленню рівних конкурентних умов для різних видів транспорту (автомобільного, річкового та залізничного), а також сприятиме переорієнтації частки вантажних перевезень з автомобільного на більш екологічний залізничний та річковий транспорт.
У 2020 році по Дніпру було перевезено 3,53 млн тонн зернових вантажів, що на 27,2% менше, ніж було у 2019 році.
Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, що УЗ остаточно скасувала доплату за подачу вагонів на малодіяльні станції.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!