Новини / Аналітика     31 січня 2024 15:49

Топ-100 найдорожчих брендів світу у 2024 році

Apple досягла виняткового зростання вартості бренду цього року, збільшившись на 219 мільярдів доларів (74%) до 517 мільярдів доларів

Рейтинг 100 найдорожчих брендів у світі, що коштують разом понад 5 трильйонів доларів, візуалізували VisualCapitalist.

100 most valuable brands of 2024

Зазначається, що Apple досягла виняткового зростання вартості бренду цього року, збільшившись на 219 мільярдів доларів (74%) до 517 мільярдів доларів, повернувши собі титул найдорожчого бренду у світі з величезним відривом.

Tesla (вартість бренду впала на 12% до $58,3 млрд) вибула з десятки, опустившись на 18 місце в рейтингу. Tesla постраждала від великого впливу на китайський ринок електромобілів, а BYD (вартість бренду зросла на 20% до 12,1 мільярда доларів) тепер обігнала Tesla і стала найбільшим у світі виробником електромобілів, інформують Букви.

Найдорожчі бренди: США лідирують

Знімок екрана 2024 01 30 225237

У 2024 році більш ніж половина зі 100 найдорожчих брендів базуються в Сполучених Штатах, їх сукупна вартість становить 3,2 трильйона доларів.

Китай посідає друге місце за кількістю компаній у рейтингу, а найдорожчим брендом є TikTok у 84,2 мільярда доларів. Цікаво, що багато найдорожчих брендів Китаю переважно зосереджені у фінансовому секторі.

Найдорожчим брендом Індії є Tata Group. Конгломерат, заснований у 1868 році, охоплює 30 компаній у багатьох секторах, від технологій і виробництва до автомобільної та сталі. Її дочірня компанія Tata Technologies планує провести IPO наприкінці 2024 року з оцінкою у 2,5 мільярда доларів.

З 245 мільйонами клієнтів мобільного зв’язку в понад 50 країнах німецький Deutsche Telekom є найдорожчим у Європі, обігнавши Verizon як найдорожчий телекомунікаційний бренд у світі.

Найшвидше зростаючі бренди

Знімок екрана 2024 01 30 225222

Методологія розрахунку. Методологія розрахунку “вартості бренду” являє собою формулу: Сила бренду (BSI) x ставка роялті бренду x доходи бренду = вартість бренду

Індекс сили бренду (BSI) оцінює інвестиції у бренд, капітал бренду та ефективність бренду. Ставка роялті за бренд визначається залежно від сектора. Нарешті, прогнозовані доходи від конкретного бренду визначаються з урахуванням частки доходів материнської компанії.

Новини за темою:  Дощі та +26°С: яка погода чекає українців 28 травня

Нагадаємо, найбільшим світовим виробником волоських горіхів у шкаралупі є Китай із середнім щорічним показником у понад 705,8 тис. тонн. На другому місці США – понад 405 тис. тонн. Замикає трійку лідерів Іран із середнім щорічним виробництвом понад 255,6 тис. тонн.

Для безпечної експлуатації вантажного автомобіля важливо вибрати якісні та надійні вантажні шини, оскільки вони мають вирішальний вплив на вантажопідйомність, швидкість руху, витрату палива та керованість транспортного засобу. Це особливо актуально під час довгих поїздок на важкому автомобілі та перевезення великогабаритних вантажів. На сайті інтернет-магазину asva.ua ви можете купити вантажні шини за найкращими цінами з доставкою та гарантією від найкращих брендів світу.

ТОП-8 суперфудів для зниження стресу.

Агросектор України зазнає важких втрат через руйнування техніки та ресурсів, а також зменшення доходів аграріїв. На сьогодні збитки агросектору становлять $40,3 млрд.

Анна Лиса

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також