ЛогістикаТехнології

У КНР спустили на воду перший електричний контейнеровоз класу “річка-море”

На китайській корабельні COSCO Shipping Heavy Industry спущено на воду перший із двох електричних контейнеровозів місткістю 700 TEU. Судно буде задіяне на перевезеннях річкою Янцзи, передає ЦТС.

Будівництво контейнеровоза розпочалося у грудні 2022 року. Ходові випробування судна, а також тестування системи електроживлення, заплановані на кінець вересня.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter 

Довжина його становить 120 м, ширина – 23,6 м, водотоннажність – 10 тис. тонн.

Зауважується, що судно буде здатне пройти на акумуляторах близько 1 тис. км, а заряджатиметься на берегових станціях. Загалом на борту буде 36 енергетичних контейнерів потужністю 50 тис. кВтг.

Контейнеровози використовуватимуть інтелектуальну систему управління судном, яке регулюватиме споживання енергії з урахуванням різних факторів.

Будівництво другого контейнеровозу розпочалося у травні.

Контейнеровози експлуатуватимуться дочірньою компанією COSCO – Shanghai Pan Asia Shipping – на транспортуванні вантажів річкою Янцзи з Шанхаю до Ухані.

Нагадаємо, тайванський Evergreen став наступним великим контейнерним перевізником, який приєднався до зростаючого списку ліній, що інвестують у контейнеровози з двопаливними двигунами на метанолі.

Данська логістична компанія Maersk завершила останню вантажну операцію на росії і оголосила про повний вихід з ринків рф та білорусі.

Працівникам російського автозаводу виділять ділянки під картоплю через “складне економічне становище”.

A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk.

Флот японської Mitsui OSK Lines (MOL) налічуватиме 90 суден на ЗПГ та метанолі до 2030 року.

Данська нафтогазова компанія Ørsted розпочала реалізацію проєкту FlagshipONE з будівництва заводу з виробництва метанолу. Нові потужності забезпечуватимуть пальним швидкозростаючий флот, що працює на метанолі.

Як стало відомо The Loadstar, французький перевізник CMA CGM веде “серйозні переговори” з Yangzijiang Shipbuilding щодо будівництва до десяти метанолових контейнеровозів місткістю 24 000 TEU, передає The Loadstar.

Анна Лиса

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку