Сегмент свіжих та охолоджених продуктів значно впливає на зростання ринку харчових товарів у грошовому вираженні.
Про це розповіла старша інсайт-аналітикиня відділу по роботі з клієнтами компанії «NielsenIQ Україна» Катерина Машошина на форумі NEW FOOD SUMMIT 2024.
За словами Катерини Машошиної, майже 40% приросту ринку забезпечують саме ці категорії.
Додатково зростають обсяги продажу безалкогольних напоїв, зокрема газованих солодких, а також заморожених продуктів, серед яких лідером є морозиво.
Аналітики також зафіксували суттєве збільшення популярності продуктів, готових до вживання, таких як снеки, сири, кисломолочні сири, солона та консервована риба, а також морепродукти. Натомість товари, що потребують приготування, демонструють найбільше падіння у продажах.
Нагадаємо, аномальна спека та відсутність дощів майже протягом усього літа стали головними каталізаторами зростання цін на продукти у 2024 році. Очікується, що до кінця осені тенденція зберігатиметься.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!