У ЄС оливкова олія має репутацію продукту преміум-класу і в роздрібному продажі за ціною більш ніж в 2,5 рази перевершує соняшникову.
Тим часом корисні властивості соняшникової олії за багатьма позиціями або близькі до оливкової, або ідентичні. Вміст же деяких незамінних для організму жирних кислот і вітаміну Е в соняшниковій олії набагато більший. Про це експерт олійного ринку УкрАгроКонсалт Юлія Гаркавенко говорила під час дискусійної панелі «Соняшникова олія. Національний бренд як ефективна торговельна стратегія» в рамках V Міжнародної конференції «Black Sea Oil Trade», повідомляє УкрАгроКонсалт.
Експерт також відзначила, що експорт рафінованої соняшникової олії з України – бутильованої і наливної, – становить лише 7% загального обсягу.
Учасники конференції обговорили перспективи формування національного бренду соняшникової олії як ефективної торгової стратегії і його просування на ринку.
«Бренд «українська соняшникова олія» вже існує», – заявив генеральний директор асоціації Укроліяпром Степан Капшук. За його словами, доказом тому є зростання обсягів виробництва олії в Україні, яку не демонструє жодна інша галузь економіки.
Кількість олійно-екстрактних заводів за 10 років збільшилася з 18-ти до 60-ти. Інвестиції в галузь склали близько $3 млрд.
Конференція «Black Sea Oil Trade» щороку об’єднує гравців світового агроринку. Участь у конференції взяли делегації з Росії, ОАЕ, Білорусі, Литви, Індії, Казахстану, Азербайджану, Китаю, Катару та інших країн.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!