Новини / Логістика     29 жовтня 2019 16:31

Що очікує українську зернову логістику в майбутньому – Валерій Ткачов

У 2019 році зернова логістика в Україні значно подорожчала. Водночас обсяги перевезення зернових вантажів усіма видами транспорту за підсумками року значно зросли. Яких змін очікувати українським аграріям у розвитку зернової логістики в майбутньому?

Про це повідомляє НВ Бізнес.

Свою думку з приводу перспектив транспортування зернових вантажів в Україні висловив Голова логістичного напрямку ГО Бізнес-Варта, член Експертної ради при Мінінфраструктури Валерій Ткачов.

Залізничний транспорт

Експерт відзначає що на ринку залізничних перевезень зерна доступ до інфраструктури представників малого та середнього бізнесу значно обмежиться.

Читайте: Кернел, МХП, Нібулон у ТОП-15 найбільших холдингів України

Унаслідок оптимізації Укрзалізницею власної залізничної інфраструктури (закриття МЗС, повна маршрутизація відправок зерна), зернові вантажі концентруються в руках великих компаній, які мають свою інфраструктуру. Тож на залізниці триватиме монополізація ринку перевезень зерна.

Автомобільний транспорт

Перевезення зерна автомобільним транспортом залишатиметься ринком з високою конкуренцією і слабкою організацією. Падіння рентабельності аграрного виробництва і наявність тіньового ринку стримує зростання тарифів на автоперевезення та інвестиції в автомобільну логістику.

Позитивним моментом Валерій Ткачов вважає впровадження цифрових технологій (діджиталізацію) в систему автоперевезень зернових вантажів. Серед сучасних рішень та інструментів в автомобільній логістиці експерт називає програми Jit і Zernovoz.

Річковий транспорт

За словами Валерія Ткачова, «на річковому транспорті збережеться олігополія», оскільки в Україні перевезенням зерна річкою займається лише 6–8 компаній. Через малу кількість операторів річкового флоту ринок транспортування зернових вантажів річками залишається низько конкурентним.

При цьому експерт відзначає, що в Україні існує значний потенціал для зростання річкових перевезень зерна.

Landlord раніше повідомляв про те, що Укрзалізницю розділять на три компанії до кінця 2021 року.

Новини за темою:  Україна і США готові до запуску Інвестиційного фонду відбудови: стартовий капітал — $25 мільйонів
Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також