Про нову упаковку, що продовжує «життя» овочам і фруктам, пише 20minutos.es. Зокрема, лабораторні дослідження проводилися на прикладі томатів та перцю.
Упаковка запатентована професором Політехнічного університету в Картахені (UPCT) Антоніо Лопесом Гомесом і продається під маркою Newfresh компанією Murco, яка виробляє гофрокартон SAECO. У розробці використані ефірні масла, інкапсульовані природним полисахаридом – циклодекстрином. Така комбінація сприяє затримці розвитку цвілі та бактерій, а відповідно, довше зберігає овочі та фрукти свіжими.
Як пояснюють учені, інкапсуляція не дозволяє ефірним оліям змінювати запах та смак продукції. Але при цьому забезпечується модульоване вивільнення цих масел, що має антимікробну дію на упакований продукт.
Запатентована картонна упаковка сприятиме експорту, розширенню ринку плодоовочевої продукції. Великі компанії агропродовольчого сектору, такі як Agroponiente і Fruca, вже успішно протестували активні картонні контейнери, продаючи в них свої продукти. Антимікробні агенти активуються, коли продукти охолоджуються при транспортуванні.
Читайте: Зупинити екозагрозу: 5 способів зменшити залежність від пластику
Активні картонні контейнери придатні для повторного використання і є альтернативою пластиковими контейнерами.
Дослідницька група UPCT також провела тести, щоб підтвердити ефективність «розумної» упаковки на інших продуктах, таких як апельсини, мандарини, лимони, нектарини, полуниця, броколі, салати, огірки і виноград.
Як раніше повідомляв Landlord, в Ізраїлі винайшли упаковку, що дихає, яка дозволяє зберігати овочі без холодильника.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!