Новини    09 вересня 2022 16:49

Risoil відновлює зведення унікального пірса в порту Чорноморськ

Будівництво об'єкта стартувало в квітні 2021 року

Група компаній Risoil ухвалила рішення відновити фінальні роботи з реалізації інвестиційного проєкту в порту Чорноморськ по будівництву двостороннього пірса. В компанії відзначили, що роботи були вимушено призупинені 24 лютого на етапі монтажу технологічного устаткування. Зараз готовність усього комплексу складає понад 80%.

Повністю завершити проєкт планується за 3-4 місяці.

“Ми віримо в Збройні Сили та обов’язкову Перемогу України. Зараз наше завдання продовжувати те, що маємо та вміємо якнайкраще – інвестувати у розвиток портової інфраструктури, сплачувати податки та заробітну плату нашим співробітникам. Дякуємо передусім українським захисникам і захисницям за можливість робити все це сьогодні”, – заявили в Risoil, передає ЦТС.

Будівництво об’єкта стартувало в квітні 2021 року. Задля його реалізації компанія домовилася з АМПУ відносно днопоглиблення. В січні 2022 року АМПУ завершила днопоглиблювальні роботи на підходах до споруди. Це дозволить обробляти судна з осадкою до 15 м.

Як наголошували в Risoil, такий двосторонній пірс є унікальним для українських портів. Для нього буде поставлено суднонавантажувальну систему на шість стріл, кожна продуктивністю до 1500 т на годину, а також пневматичний суднорозвантажувач номінальною продуктивністю 600 т на годину.

Довідка.  RISOIL — один з найбільших експортерів сирої олії та побічних продуктів переробки соняшнику з України. RISOIL за роки свого розвитку створила офіси та виробництво у низці країн Європейського Союзу, Україні та Грузії. Співвласник та генеральний директор представництва в Україні — Шота Хаджишвілі.

Морський торговельний порт Чорноморськ — міжнародний високомеханізований універсальний транспортний вузол, що спеціалізується на перевалці генеральних, наливних, насипних та навантажувальних вантажів. Через порт здійснюються міжнародні зв’язки України із майже 100 країнами світу.

Нагадаємо, аграрії Північного регіону продають зерно через порти Румунії та Польщі. Великі компанії вивозять збіжжя власними зерновозами.

Для експорту української агропродукції Хорватія пропонує використовувати можливості двох своїх портів — Рієка та Задар.

В Офісі Президента очікують, що Чорногорія посилить санкції проти рф та закриє свої порти для російських суден.

Стало відомо, що тарифи на чорноморських маршрутах, ймовірно, будуть підвищуватися — в основному через збереження військових ризиків і зростання вартості страхової гарантії безпеки суден.

Анна Лиса

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також

Ще немає новин у цій стрічці ...