У вівторок, 7 квітня, у форматі скайп-конференції менеджмент Укрзалізниці, куди увійшли Член Правління компанії Ремігіуш Пашкевич, директор із розвитку бізнесу Андрій Рязанцев і директор із комерційної роботи Андрій Мірошников, презентував учасникам ринку новий продукт.
Фактично – це довгострокові договори на оренду вагонів АТ УЗ терміном на 6-12 місяців. Хоча правильніше буде сказати, що це купівля вантажовідправником права гарантованого відвантаження вантажу у вагонах Укрзалізниці. При цьому, пропонується істотно знизити ставку добової оренди вагонів УЗ.
Так, наприклад, для зерновозу (діюча ставка – 1136 грн/добу без ПДВ) ставки по пілотному проекту складуть:
- на 6 місяців-778,66 грн / добу;
- на 12 місяців-584,00грн / добу.
Для піввагона (діюча ставка- 902 грн) ставки по пілотному проекту складуть:
- на 6 місяців-700,84 грн/добу;
- на 12 місяців-545,74 грн/добу.
Умови участі в даному пілотному проекті: мінімальна місячна партія відвантаження – 500 вагонів.
Читайте: За 2 тижні повністю модернізуємо обласну інфекційну лікарню Миколаєва – Олексій Вадатурський
При цьому, учасники проекту матимуть перевагу при узгодженні місячних планів відвантаження. Участь вантажовідправників у пілотному проекті реалізується шляхом підписання додаткової пропозиції до основного договору з АТ УЗ. Механізм роботи в пілотному проекті підлягає доопрацювання, й УЗ просить вантажовідправників направити пропозиції та зауваження щодо даного проекту. Найближчим часом механізм буде доопрацьовано.
Планується під цю програму запропонувати 10% вагонного парку Укрзалізниці (зерновозів і піввагонів) на період квітень-травень. У липні-серпні 2020 р. залізниця планує запропонувати під цей проект до 50% свого парку вагонів.
Очікувані вигоди від реалізації пілотного проекту:
- АТ УЗ зможе збільшити частку працюючого вагонного парку (ситуація в даний момент критична);
- Вантажовідправники зможуть гарантовано робити відвантаження за фіксованою вартістю перевезення.
Головний недолік – пілотний проект тільки для великих вантажовідправників. Тобто це продукт для вантажовідправників, які здатні відвантажувати мінімум 32-35 тис. т вантажу в місяць і запланувати відвантаження з горизонтом 6-12 місяців.
Також у процесі скайп-наради менеджмент озвучив позитивну новину про скорочення кількості малодіяльних вантажних станцій до 170 (у даний момент близько 320 станцій).
Раніше Валерій Ткачо заявив, що з 1 квітня вартість користування вагонами УЗ зросте у 13 разів.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!