Про ребрендинг корпоративного стилю компанія Zeppelin повідомилана своїй сторінці у Facebook.
На підприємстіві зазначають, що буква Z, яку утворює новий товарний знак на логотипі, символізує не лише назву підприємства, а й підкреслює компетентність у сфері створення рішень, їх різноманітність.
Основний колір лого – індиго – складається з червоного та синього. Перший символізує захопленість співробітників роботою, другий – ноу-хау компанії. Також є додаткові кольори – це пісочний та сталевий. Сталевий металік символізує професіоналізм компанії у технічній області та сфері цифрових технологій. Пісочний – компетентність у будівельній сфері.
Старий логотип компанії виглядав так:

Читайте: Злиття SALIC з “Мрією” завершиться у 2019 році
У компанії впевнені, що їхній новий товарний знак стане символом якості. Графічний елемент можна легко упізнати та запам’ятати.
Як повідомляв LANDLORD, компанія HarvEast придбає Агро-холдинг MC.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!