Компанія Carrefour Polska оголосила, що випустила асортимент овочевого пива, який, за її словами, є першим у своєму роді в країні.
Про це йдеться у повідомленні пресслужби компанії.
У Carrefour зазначають, що запуск овочевої лінійки пива є частиною зусиль ритейлера щодо розширення асортименту вегетаріанських, веганських і органічних продуктів, оскільки він прагне захистити біорізноманіття.
“Для веганського пива, виготовленого на пивоварні Nook, використовується натуральний буряковий, томатний і морквяний сік і доступне в трьох варіантах – Пурпуровий Буряк, Кривавий Томат та Іржава Морква”, – уточнили в компанії.
Покупці також можуть скористатися знижкою 10% на продукцію бренду Meatless, що спеціалізується на виробництві веганських еквівалентів нарізки, при покупці нових сортів овочевого пива.
За словами менеджера з розробки концепції Carrefour Polska, Сільвестера Мрочека, новий асортимент відповідає зростальній тенденції крафтового пива, популярність якого зростає в останні роки.
У магазинах Carrefour все більше місця займають натуральні, здорові продукти з мінімальним ступенем обробки, — сказав він.
Carrefour Polska також розширює асортимент своєї продукції в інших категоріях здорової полиці, таких як продукти без глютену і без лактози.
Нагадаємо, новорічні ялинки на пиво перетворює компанія з Нідерландів. Екологічну акцію From Tree to Tipple (“Від дерева до напою”) пивовари започаткували ще два роки тому.
Пивоварня Hot House Brewing at Barone Gardens першою в Нью-Йорку розпочала вирощувати хміль у власній теплиці, з потенціалом 3-4 врожаї на рік. Завдяки комбінації тепличного та придбаного на ринку хмелю, тут виготовлятимуть оригінальні сорти пива.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!