Про це повідомляє Економічна правда.
Міністр вважає, що застосування приватної тяги – це ефективне рішення, оскільки Укрзалізниця останніми роками не може забезпечувати необхідну кількість рухомого складу для вантажоперевезень.
«У нас є амбітна мета – до кінця року пілотно запустити приватну тягу і всіх здивувати», – сказав Владислав Криклій.
На яких ділянках буде реалізовано пілотний проект, поки не оголошується: наразі зважують усі варіанти. При цьому Владислав Криклій відзначив, що в міністерстві не розглядають можливості віддати найприбутковіші напрямки великим приватним корпораціям.
Читайте: Ціни на вагони-зерновози Укрзалізниці зросли на 51%
Подальше впровадження приватної тяги для вантажоперевезень буде, за словами міністра, поступовим – щоб не поставити під удар Укрзалізницю.
Landlord раніше повідомляв про те, що керівник Укрзалізниці Євген Кравцов вважає, що експеримент з приватною тягою без прийняття відповідного закону не вирішить логістичних проблем, а створить корупційні ризики та переваги для компаній, які будуть задіяні на ринку вантажоперевезень.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!