Про це повідомляє Українська аграрна асоціація у своєму огляді агропромисловості за листопад.
На добу сільгоспвиробникам в середньому необхідно 4 тис вагонів. Укрзалізниця забезпечує лише 23% заявок. Є підприємства, яким протягом жнив не надали жодного вагону для перевезення зерна. ДП “Новопокровський комбінат хлібопродуктів” та ТОВ “Столичний млин” через неможливість відвантажити продукцію мало не зупинилися. Борошно та зерно переповнили складські приміщення. Через це були перебої у постачанні борошна на київські хлібозаводи.
Читайте: Ціни на вантажні перевезення залізницею можуть зрости на 16,6%
В асоціації впевнені, що проблему із зерновозами можна вирішити, залучивши приватні вагони. У Законі про держбюджет на 2019 рік передбачена компенсація вартості спеціальних вагонів для перевезення зерна. А от з локомотивами – проблема. Президент дав доручення керівництву ПАТ “Укрзалізниця” розробити законопроект про запуск приватної тяги в країні.
Як повідомляв LANDLORD, в Укрзалізниці вважають, що ринковий тариф на вантажні перевезення мав би бути 0,98 грн за 10 ткм замість теперішніх 24 коп. Ці кошти дозволили б товариству і локомотивний парк оновити, і модернізувати інфраструктуру.
Фото: newstracker.ru
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!