Компанія PepsiCo оголосила про нову стратегічну трансформацію PepsiCo Positive. Вона полягає в більш відповідальній закупівлі сировини, екологічного виробництва і продажів продукції до залучення споживачів, заохочення до вибору більш корисних для людей і планети харчових продуктів.
Стратегічна трансформація pep+ орієнтована на три ключові напрямки, за кожним з яких визначені амбітні цілі до 2030 року:
- стале землеробство
- сталий ланцюжок поставок
- сталий вибір
“PepsiCo планує впровадити практики сталого землеробства на понад 3 млн га, що відповідає площі сільськогосподарських земель, які використовуються постачальниками сировини для компанії; закуповувати сільськогосподарську сировину тільки з відповідальних джерел, а також інвестувати в покращення життя більш ніж 250 тисяч людей, залучених в сільськогосподарському ланцюжку поставок PepsiCo”, — зауважують у компанії.
Також компанія продовжить інвестувати в інфраструктуру з роздільного збирання та перероблення пакування, виходячи з того, що пакування ніколи не повинно ставати сміттям. PepsiCo в Україні разом з іншими компаніями фінансує пілотний проєкт із роздільного збирання побутових відходів у місті Вишгороді, працює над створенням Організації розширеної відповідальності виробників (ОРВВ) підтримуючи таким чином рух України до впровадження моделі циркулярної економіки.
Екологічні цілі PepsiCo Positive:
- вуглецева нейтральність до 2040 року;
- відновлення 100% води, яку використовує компанія;
- нові цілі щодо упаковування.
Раніше Landlord повідомляв, що Pepsi, Danone і Nestle планують продавати воду в перероблюваних пластикових пляшках із тирси.
Джерело: Pepsico
Михайленко Владислава, Landlord
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!