Вертикально інтегрована холдингова компанія Ovostar Union N.V. першому кварталі 2018 року збільшила обсяг реалізації яєць в порівнянні з відповідним періодом минулого року на 24% – до 342 млн шт. Про це повідомляє прес-служба компанії.
«Обсяг проданих на експорт яєць зріс на 68% – до 138 млн шт., що становить 40% від загальних продажів в даному сегменті», – йдеться в повідомленні.
Середня ціна реалізації яєць зросла на 47% і склала 2,055 грн/шт.
За звітний період обсяг виробництва яєць істотно не змінився і склав 386 млн шт.
Станом на 31 березня 2018 року загальне поголів’я, так само як і поголів’я курки-несучки, не перевищило показники попереднього року і склало 7,7 млн і 6,5 млн. голів відповідно.
За перший квартал 2018 року переробка яєць збільшилася на 40% в порівнянні з аналогічним періодом попереднього року і досягла 139 млн. шт.
Продажі сухих яєчних продуктів виросли на 7% – до 594 тонн, з них 379 тонн (64% загального обсягу продажів) було продано на експорт. Це на 13% більше, ніж в 1 кварталі 2017 року.
Обсяг продажів рідких яєчних продуктів зріс на 51% і досяг 3 146 тонн. Експорт в даному сегменті збільшився майже в три рази, і досяг 1 472 тонни (47% загального обсягу продажів).
Середня ціна реалізації сухих яєчних продуктів зросла на 17% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року і склала 137,76 грн/кг; середня ціна реалізації рідких яєчних продуктів збільшилася на 26% і досягла 40,42 грн/кг.
Як повідомляв LANDLORD, агропромислова група компаній «Овостар Юніон» в 2017 році наростила чистий прибуток в порівнянні з 2016 роком на 2% – до $22,9 млн.
Група компаній «Овостар Юніон» – одна з провідних агропромислових компаній України, входить до трійки лідерів виробників курячих яєць. Продукція відповідає стандартам ISO 9001:2008, ISO 22000:2005 та FSSC 22000. Також група має сертифікатом Halal, що дає можливість виходити на міжнародні ринки.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!