Новини / Овочівництво     02 вересня 2019 16:47

Новий бренд коктейльних томатів від Syngenta: незвичайний колір і високий вміст антиоксидантів

На ринку з’явився новий бренд коктейльних томатів – Yoom, які мають темно-фіолетовий колір шкірки, червону, майже помаранчеву м’якоть, дуже добрий смак (вдалий баланс між солодким і кислим) та високий вміст антоціанів, що є антиоксидантами.

Про це повідомляє EastFruit.

Новий сорт отриманий фахівцями Syngenta у результаті традиційної селекції і вперше був представлений цього року на виставці «Фрут Логістика» в Берліні. Томат привернув велику увагу покупців Іспанії, Італії та Португалії. На цей час цей Syngenta виводить новий бренд на ринки Австралії, США та Канади.

Читайте: Передбачив на 100 років наперед: як геніальність Жана Суффле допомогла створити агрогіганта

Результати досліджень, проведених власною лабораторією Syngenta, свідчать, що в плодах нового томата вміст антоціанів, які є  антиоксидантами, значно вищий, ніж у звичайних томатах. Саме ці речовини надають томатам Yoom незвичайний фіолетовий колір.

У процесі природного дозрівання на рослині плоди набувають характерного кольору, щільної консистенції та накопичують цукор.

У зимовий період гібрид вирощують у країнах Південної Європи, а зараз іде збирання врожаю в Північній Європі. Це забезпечує цілорічні поставки нового томата на ринок.

Landlord раніше повідомляв про те, що сорт томатів Strabena стає фаворитом у Нідерландах. Критерії – колір, смак і міцне кріплення на лозі.

Читайте також

Матеріали по темі

Показати ще