У рейс Миколаїв-Нова Одеса річкою Південний Буг вийшов об’єднаний караван у складі буксира-штовхача, 4 барж та портового буксира (замість звичних буксира-штовхача та 1-2 барж) компанії Нібулон. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Зазначається, що реалізація такого рішення оптимізує логістичний ланцюжок водних перевезень компанії Південним Бугом, а також покращує екологічну та інфраструктурну ефективність за цим напрямком.
Кожен такий рейс забезпечує транспортування річкою із Нової Одеси та Вознесенська на зовнішній рейд Миколаївського морського порту понад 9 тис. тонн вантажів замість 4 тис. тонн двома баржами.
Так, це означає, що 375 вантажівок (ще 208 на додачу до 167 вантажівок від 4 тис. тонн) не заїдуть до Миколаєва на різні перевантажувальні термінали, адже їм буде логістично й економічно вигідніше вивантажуватись ближче до місця збору або зберігання врожаю за напрямком автошляху у Новій Одесі та Вознесенську.
Читайте: Компанія Нібулон відкрила річковий термінал вартістю $22 млн
9 тис. тонн — не межа для барже-буксирного складу із 4 баржами, адже це лише 70% від загальної вантажопідйомності цих суден. Окрім того, при використанні модернізованих суден проекту В5000М можна збільшити вантажоперевезення рейсу більше ніж вдвічі. Для більшого навантаження барж необхідно на державному рівні ініціювати й проводити днопоглиблення річок. Нібулон виконав 154 км днопоглиблювальних робіт українських річок.
Раніше Landlord повідомляв, що ціни на українську пшеницю пішли угору слідом за підвищенням котирувань на світових біржах.
Джерело: Нібулон
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!