Компанія Nestlé в Україні у 2024 році здійснила масштабні інвестиції у виробництво, що дозволило суттєво наростити експорт продукції. Завдяки модернізації трьох фабрик та оптимізації процесів компанія змогла збільшити постачання на зовнішні ринки на 76% у натуральному вираженні та на 128% у гривневому еквіваленті.
Про це повідомляє «Інтерфакс-Україна».
У 2024 році Nestlé спрямувала понад 900 млн грн на розвиток трьох своїх виробничих потужностей в Україні. Основними напрямками інвестицій стали:
- підвищення безпеки працівників,
- автоматизація та цифровізація виробничих процесів,
- модернізація виробничих ліній,
- покращення умов праці та виробничої інфраструктури,
- впровадження технологій для зменшення вуглецевого сліду.
Завдяки цим заходам компанія не лише забезпечила стабільні поставки продукції до 28 країн, а й значно розширила свій експорт. Зростання обсягів постачання склало 76%, а в гривневому еквіваленті — 128%.
Роль Nestlé у зростанні FMCG-сектору
Ринок FMCG (товари повсякденного попиту) в Україні у 2024 році зріс менш ніж на 10%. Внесок Nestlé у це зростання оцінюється в межах 7-8%, що стало можливим завдяки оновленій стратегії компанії.
“Ми повністю перепланували своє портфоліо, орієнтуючись на споживчі тренди, а також відкоригували промоактивності відповідно до ринкової ситуації”, — зазначив генеральний директор Nestlé в Україні та Південно-Східній Європі Алессандро Дзанеллі.
Nestlé продовжує адаптувати свої бізнес-процеси, зберігаючи конкурентні позиції на українському та міжнародному ринках.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!