На річці Тиса на Закарпатті хочуть побудувати порт із мультимодальним терміналом. Завдяки цьому можна буде організувати міжнародні перевезення Тисою із виходом до більших судноплавних річок, повідомив перший заступник голови Закарпатської ОВА Мирослав Білецький.
До ОВА із запитом про виділення земельної ділянки для такого об’єкта звернулося державне підприємство “Адміністрація річкових портів”.
Мультимодальний термінал – це виробничо-перевантажувальний комплекс, який використовується для навантаження, розвантаження, зберігання вантажів тощо. Він може бути розташований на території залізничних станцій, аеропортів, морських та річкових портів.
Завдяки реалізації проєкту можна буде організувати міжнародні перевезення Тисою із виходом до більших судноплавних річок.
Річковий порт та мультимодальний термінал стануть першими об’єктами такого типу в межах Закарпаття. Його важливість для міжнародних перевезень для країни і нашого краю зокрема важко переоцінити. Вивчаємо документальну базу, проблемні питання, комунікуємо з усіма зацікавленими структурами, щоб розробити стратегію якомога швидшого втілення проєкту, – зауважив Білецький.
Наразі в ОВА вивчають документальну базу, проблемні питання та комунікують з усіма зацікавленими структурами, щоб розробити стратегію якомога швидшого втілення проєкту.
Водночас про строки та необхідні інвестиції у реалізацію проєкту будівництва річкового порту не повідомляється.
Будівництво мультимодального транспортного термінала “Фішка Нов” розпочали у Чернівецькій області, повідомляє пресслужба “АктивПроект”.
На терміналі будуть приймати вагони з української колії шириною 1520 мм та і перевантажувати у вагони з європейською колією 1435 мм.
Крім того, передбачається можливість перевантаження вантажів між автотранспортом та вагонами.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!Однією з особливостей термінала є здатність розвантажувати вагони на п’яти коліях шириною 1520 мм з продуктивністю 1000 тонн на годину, а також завантажувати на вагони європейських колій з аналогічною продуктивністю. Бункери для відвантаження оснащені тензодатчиками, що дозволяє точно контролювати вагу вантажу при завантаженні вагонів,— зазначає директор проектної організації Богдан Поперечний.