На Волині в індустріальному парку збудувати частину інфраструктури зернового хабу: перевантажувальний комплекс та хопери, розповів керівник проєктів з розвитку ТОВ “Інтерколесо” Сергій Фещенко на форумі “ВЛАСНИЙ ЕЛЕВАТОР”, передає elevatorist.
Загалом проєкт передбачає місткості для зберігання 160 тис. т зерна. Робота буде більше спрямована на прийомку вже сухого підготовленого зерна, та його перевантаження.
Весь цей проєкт розбитий на черги і на пускові комплекси. Зараз ми реалізуємо те, що актуальніше. Збудували комплекс залізничного перевантаження, конвеєри, норії і буферні резервуари для збереження по 900 т, — розповів Фещенко.
Залізничне перевантаження включає дві колії шириною 1520 мм. Одночасно можуть вивантажуватися вивантажуються 4 вагони з продуктивністю 500 т на годину.
Окрім того, планується встановити сушку потужністю приблизно 600 т/год, та комплекс автомобільного приймання.
Наступним кроком буде розширення місткостей зберігання, сушіння і т.д. Тут має бути 10 резервуарів для зерна по 16 тис. т. Кожний резервуар — це окремий пусковий комплекс, який можна окремо реалізовувати і запускати. В перспективі ділянка дозволяє нам розмістити 160 тис. т зберігання зерна, — зазначив керівник проєктів.
Нагадаємо, словацька залізнична компанія EP Cargo відкриває новий пункт перевантаження зерна на кордоні з Україною. Для нього буде використано залізничні колії Воянської електростанції.
Компанія “Алмейда Груп” побудувала перевантажувальний зерновий термінал на станції Вадул-Сірет, що на кордоні з Румунією.
На залізничній станції Чоп почав роботу логістичний хаб з широкими та вузькими коліями по перевалці будь-якої сільськогосподарської продукції та продуктів перероблення. Типи вантажів — насипний, наливний та фасований (біг-беги та мішки).
Консалтингова компанія DB Engineering&Consulting визначила кілька маршрутів у Європі, які сумісні з українськими вагонами-хоперами.
Контейнерний термінал “Мостиська” (Container Terminal Mostyska, CTM), на території якого також розташований зерновий термінал, обладнали помповими станціями для роботи з наливними вантажами, такими як соняшникова та соєва олія.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!