MSC планує придбати третю за величиною в світі судноплавну компанію, що перевозить авто. MSC оцінює покупку в 700 млн доларів.
Норвезька судноплавна компанія Gram Car Carriers ASA опублікувала повідомлення, в якому рекомендує акціонерам продати акції, пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.
MSC пропонує 263,69 норвезьких крон за акцію, таким чином пропозиція з придбання GCC становить приблизно 7,643 млрд норвезьких крон (700 млн доларів).
GCC є третім за величиною у світі оператором у сегменті морських перевезень автомобілів із власним флотом, що налічує 18 суден у типорозмірах Distribution, Mid-size та Panamax.
Найбільші акціонери GCC, які володіють майже 55% акцій, вже погодилися ухвалити пропозицію MSC.
MSC вже має два судна-автомобілевози місткістю 6,7 тис. CEU (Car Equivalent Unit) кожне, а також перевозить великі обсяги автомобілів та компонентів у контейнерах.
З покупкою GCC компанія планує розширити свої операції в сегменті автомобільних вантажів, що є на сьогоднішній день однією з найбільш динамічно зростаючих номенклатур на світовому ринку вантажоперевезень.
Зауважимо, швейцарська компанія з контейнерними перевезеннями Mediterranean Shipping Company (MSC) придбала завод в Італії за символічну ціну одного євро з метою розгорнути на ньому виробництво вантажних вагонів. Про це повідомляє видання Rail Market.
Зараз завод Wärtsilä у Трієсті спеціалізується на виготовленні дизельних двигунів для кораблів.
Власник MSC Джанлуїджи Апонте розповів, що вартість угоди становить один євро. В угоді передбачено зобов’язання компанії працевлаштувати всіх 300 працівників підприємства, яке мало бути закрито, а надалі створити нові робочі місця.
Апонте представив цю амбіційну ініціативу під час зустрічі з регіональними та морськими чиновниками у Генуї. Цей крок відображає стратегічне розширення операційних можливостей MSC.
Компанія MSC здійснює контейнерні залізничні перевезення в Європі через свої дочірні підприємства Medway та Medlog. Входження в сферу виробництва вантажних вагонів дозволить MSC підвищити свою конкурентоспроможність, оскільки вона матиме власний парк залізничних вагонів, спеціально призначених для контейнерних перевезень.
У 2023 році MSC також придбала контрольний пакет акцій приватного оператора високошвидкісних поїздів NTV-Italo в Італії та створила спільне підприємство з державним перевізником FS для розвитку вантажних перевезень із морських портів.
Крім того, MSC розглядає можливість подальшого розширення своєї присутності в Італії шляхом інвестицій у порти і, можливо, приватизацію аеропорту імені Христофора Колумба в Генуї.
Нагадаємо, чарівний маленький італійський фермерський робот має потужний радіоактивний удар — ICARO X4 компанії Maschio Gaspardo, допомагає знаменитим виноградникам країни боротися зі шкідливими грибками та пліснявою, опромінюючи його ультрафіолетовим випромінюванням.
Nutrinsect кидає виклик італійським харчовим пуристам за допомогою борошна з цвіркунів, яке можна включити в асортимент продуктів, інформує The Guardian. Компанія, яка виробляє борошно з цвіркунів, стала першою в Італії, якій дали зелене світло на продаж їжі, виготовленої з комах для споживання людиною, кинувши виклик італійським харчовим пуристам і навіть спробам уряду обмежити її використання.
На глобальному ринку ціни на фуражну пшеницю десь на $10 вище, ніж на кукурудзу. Але на українському ринку через обмежений попит в портах Чорного моря покупці пропонують за неї $154-157. За продовольчу пшеницю готові платити від $170 до $178, залежно від періоду поставки та якості. Відповідні дані наводять аналітики Spike Brokers. Проте, вони відзначають, що на ринку Північної Італії ціни на фуражну пшеницю знаходяться в діапазоні €225-230. За продовольчу пшеницю з України покупці пропонують ще більше.
Протягом останніх 10 років, з 2012 по 2023 рік, споживання органічних продуктів в Італії зросло до 90% сімей, що становить 23 мільйони сімей, порівняно з 13 мільйонами роком раніше. За даними Nomisma, ринок органічних продуктів досяг загального обсягу 5,754 мільйона євро, збільшившись на 7% у домашньому споживанні (4,207 мільйони євро) та на 18% поза домом (1,268 мільйона євро).
Правління Джорджі Мелоні оголосило Китаю про вихід Італії із ініціативи “Один пояс, один шлях” (BRI). Рішення, яке очікували щонайменше з весни 2023 року, було передано Пекіну три дні тому, хоча офіційного повідомлення від жодної із сторін не надходило. Про це повідомило агентство ANSA, посилаючись на джерела. Італія приєдналася до китайської ініціативи у 2019 році, коли прем’єр-міністром був Джузеппе Конте, ставши єдиною країною G7, що взяла участь у цьому проєкті. Рішення Італії викликало обурення серед її партнерів в ЄС та США.
Вперше серед країн світу Італія запровадить заборону на синтетичну їжу. У нижній палаті парламенту Італії на розгляді перебуває проєкт закону щодо заборони виробництва, імпорту і маркетингу харчових продуктів, виготовлених у лабораторіях.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!