ПрАТ “Миронівський хлібопродукт” МХП, що належить Юрію Косюку вирішив не використовувати логотип бренду “Наша Ряба” на продукції.
Про це сам Косюк написав у своєму Facebook.
Замість логотипа “Нашої Ряби” на упакуванні з курятиною МХП тепер розміщено напис “Та сама курочка”.
“Я вирішив зараз відмовитися від використання логотипа “Наша Ряба” на нашій продукції. Зараз компанії за красивою рекламою та упаковкою забувають про головне: споживач купує в першу чергу продукт, його якість та смак”, – написав Косюк.
Також він зазначив, що МХП виставив 20 цифрових копій логотипу “Наша Ряба” у NFT форматі на найбільшій у світі криптовалютній біржі Binance. Кошти від продажу направлять на благодійність.
Читайте: Картопляне сховище на 15 000 тонн збудували у Херсонській області
Довідка: Миронівський хлібопродукт (МХП) – найбільший виробник курятини в Україні й експортер цієї продукції до ЄС. За даними компанії, вона займає понад 50% українського ринку виробництва курятини. МХП представлений торговими марками “Наша Ряба”, “Легко”, “Бащинський”. Юрій Косюк через компанію WTI Trading Limited володіє 66% акцій МХП.
Раніше Landlord повідомляв, що капіталізація МХП з 19 по 25 серпня знизилася на 2,1% до $ 587 млн.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!