Новини    27 серпня 2021 11:29

Косюк вирішив відмовитися від бренду “Наша Ряба”

Агрохолдинг МХП відмовляється від використання логотипу "Наша Ряба" на продукції

ПрАТ “Миронівський хлібопродукт” МХП, що належить Юрію Косюку вирішив не використовувати логотип бренду “Наша Ряба” на продукції.

Про це сам Косюк написав у своєму Facebook.

Замість логотипа “Нашої Ряби” на упакуванні з курятиною МХП тепер розміщено напис “Та сама курочка”.

 

“Я вирішив зараз відмовитися від використання логотипа “Наша Ряба” на нашій продукції. Зараз компанії за красивою рекламою та упаковкою забувають про головне: споживач купує в першу чергу продукт, його якість та смак”, – написав Косюк.

Також він зазначив, що МХП виставив 20 цифрових копій логотипу “Наша Ряба” у NFT форматі на найбільшій у світі криптовалютній біржі Binance. Кошти від продажу направлять  на благодійність.

Читайте: Картопляне сховище на 15 000 тонн збудували у Херсонській області

Довідка: Миронівський хлібопродукт (МХП) – найбільший виробник курятини в Україні й експортер цієї продукції до ЄС. За даними компанії, вона займає понад 50% українського ринку виробництва курятини. МХП представлений торговими марками “Наша Ряба”, “Легко”, “Бащинський”. Юрій Косюк через компанію WTI Trading Limited володіє 66% акцій МХП.

Раніше Landlord повідомляв, що капіталізація МХП з 19 по 25 серпня знизилася на 2,1% до $ 587 млн.

Новини за темою:  Дощі та грози 26 травня: які регіони України попадуть під жовтий рівень небезпеки
Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також

Ще немає новин у цій стрічці ...