ПрАТ “Миронівський хлібопродукт” Юрія Косюка повертає бренд “Наша Ряба” на упакування зі своєю курятиною. Місяць її продавали під брендом “Та сама курочка”.
Про це повідомляється на офіційній сторінці Нашої Ряби в Facebook.
У компанії заявили, що відмовилися від логотипа, щоб звернути увагу не на упаковування, а на якість продукту. Тепер МХП повертає курятину на полиці в звичному вигляді.
Читайте: Агрохолдинг МХП Косюка купив “Лубнимʼясо” за $788 000: що тепер буде з компанією
“Ми на місяць відмовилися від брендингу. За цей місяць ми впевнилися, що ви з нами на одній хвилі і впізнаєте улюблену курочку навіть без логотипа. Ми повертаємо ту саму курочку у звичному виді. Знайоме пакування знову на полицях магазинів, і дещо все ж змінилося”, – заявили в Нашої Ряби.
Як писав раніше Landlord в МХП оголосили, що відмовляються від бренду “Наша Ряба” на користь нового бренду “Та сама курочка”. Водночас компанія продала на криптобіржі Binance 20 NFT унікальних логотипів Наша Ряба на загальну суму 160 000 грн.
Джерело: Наша ряба
Наталія Софієнко, Landlord
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!