Мережа ресторанів McDonaldʼs розпочала партнерство з агрохолдингом “Миронівський хлібопродукт” і з квітня почала поступовий перехід на курячі котлети для МакЧікен, вироблені компанією, повідомила гендиректорка McDonaldʼs Юлія Бадрітдінова в інтервʼю Forbes Ukraine.
Частка споживання курятини в українському McDonald’s нижча, ніж в інших європейських країнах, тому що у компанії не було можливості її завозити з-за кордону в потрібному обсязі.
У нас в Україні безліч ветеринарних обмежень з різними країнами, тож багато звідки ми не можемо везти м’ясо, – зазначила Бадрітдінова.
Нещодавно компанія розпочала партнерство з МХП: із 2021 року компанія постачає для McDonaldʼs стріпси, а у 2024-му разом із МХП мережа ресторанів змогла повторити стандартну курячу котлету, яка входить у МакЧікен. СЕО McDonaldʼs зауважила, що це був довгий процес, який розпочався ще до повномасштабної війни.
Потім була перерва, і вже з квітня починаємо поступовий перехід на курячі котлети для МакЧікен, вироблені МХП. Спочатку тестово в кількох ресторанах, а згодом – в усій Україні, – додала вона.
Зауважимо, 17 листопада McDonald’s також запрацював у туристичному місті Яремче. Ресторан розташували поруч із залізничним вокзалом.
13 листопада мережа ресторанів McDonald’s запрацювала в Олександрії, що на Кіровоградщині.
27 листопада McDonald’s розпочав роботу в обласному центрі – у місті Кропивницький, Кіровоградської обл. Із відкриттям у кожному новому місті McDonald’s прагне бути поруч із клієнтами. А Кропивницький відтепер серед тих обласних центрів в Україні, де жителі і гості міста можуть скуштувати улюблені страви коли забажають. Окрім цього, компанія створила робочі місця для близько 100 працівників – команди ресторану.
Нагадаємо, керівництво McDonald’s оголосило про плани розширення до 2027 року, що включає значне збільшення кількості ресторанів по всьому світу та запуск нової мережі.
McDonald’s припинив використовувати помідори для приготування їжі в більшості своїх закладів на півночі та сході Індії на тлі п’ятикратного зростання ціни них, оскільки несприятливі погодні умови обмежили врожайність цієї культури.
Виявляючи турботу про диких бджіл, кілька ресторанів McDonald’s у Швеції обладнали на своїх дахах вулики і висаджують навколо квіти та різноманітні рослини. Віддати належне природоохоронному проекту цих локацій покликана ініціатива компанії – створення McHive. У новому міні-ресторані не подають бургерів і фрі – він функціонує як повноцінний вулик.
Загальна вартість 100 найкращих брендів досягла $3 трлн, що на 16% більше, ніж роком раніше ($2,7 трлн).
У столиці США, Вашингтоні, почав роботу перший український ресторан Ruta.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!