Новини    09 червня 2024 10:49

McDonald’s втратила товарний знак Big Mac через суд


Американська мережа ресторанів швидкого харчування McDonald’s втратила право на товарний знак Big Mac для продуктів із птиці на користь ірландської мережі фастфуду Supermac’s.

Таке рішення ухвалив Генеральний суд Європейського Союзу в середу, 5 червня.

«McDonald’s не довів справжнього використання протягом безперервного п’ятирічного періоду в Європейському Союзі щодо певних товарів та послуг», — йдеться у рішенні суду.

Справу розпочато в 2017 році, коли Supermac’s спробувала скасувати використання назви Big Mac, яку McDonald’s зареєструвала у 1996 році для продуктів з м’яса та птиці, а також послуг у ресторанах.

Відомство інтелектуальної власності Європейського Союзу (EUIPO) спочатку відхилило заяву Supermac’s, підтвердивши право McDonald’s на використання цього терміну для сендвічів з м’ясом та куркою. Це змусило Supermac’s оскаржити це рішення.

Supermac’s, що відкрила свої перші ресторани в Голуеї у 1978 році, пропонує гамбургери з яловичиною та куркою, а також смажені курячі нагетси та сендвічі.

Генеральний суд не прийняв докази McDonald’s і частково анулював рішення EUIPO.

Це рішення може бути оскаржене у Суді Європейського Союзу, найвищому судовому органі Європи.

Нагадаємо, керівництво McDonald’s оголосило про плани розширення до 2027 року, що включає значне збільшення кількості ресторанів по всьому світу та запуск нової мережі.

McDonald’s припинив використовувати помідори для приготування їжі в більшості своїх закладів на півночі та сході Індії на тлі п’ятикратного зростання ціни них, оскільки несприятливі погодні умови обмежили врожайність цієї культури.

Виявляючи турботу про диких бджіл, кілька ресторанів McDonald’s у Швеції обладнали на своїх дахах вулики і висаджують навколо квіти та різноманітні рослини. Віддати належне природоохоронному проекту цих локацій покликана ініціатива компанії – створення McHive. У новому міні-ресторані не подають бургерів і фрі – він функціонує як повноцінний вулик.

Новини за темою:  Блокаду кордону знято: польські перевізники припинили протест на пункті «Дорогуськ – Ягодин»

Загальна вартість 100 найкращих брендів досягла $3 трлн, що на 16% більше, ніж роком раніше ($2,7 трлн).

Мережа ресторанів McDonaldʼs розпочала партнерство з агрохолдингом “Миронівський хлібопродукт” і з квітня почала поступовий перехід на курячі котлети для МакЧікен, вироблені компанією, повідомила гендиректорка McDonaldʼs Юлія Бадрітдінова в інтервʼю Forbes Ukraine.

Гігантські набори зі 100 порцій вартістю до $267 з’явились вже в Індонезії та Гонконгу, передає dexerto.

Ресторан на столичній Вокзальній площі залишається найбільш відвідуваним McDonald’s в Україні, згідно з повідомленням генеральної директорки компанії McDonald’s в Україні, Чехії та Словаччині, Юлії Бадрітдінової, наданим Укрінформу.

У 2024 році McDonaldʼs планує відкритися в Ужгороді та Чернівцях. Загалом компанія має намір відкрити не менше шести ресторанів в Україні, повідомила генеральна директорка McDonaldʼs в Україні, Чехії та Словаччині Юлія Бадрітдінова, передає Forbes.

У столиці США, Вашингтоні, почав роботу перший український ресторан Ruta.

Маргарита Юзяк

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також

Ще немає новин у цій стрічці ...