Новини / Логістика     03 листопада 2022 20:14

Maersk вирішив ліквідувати російську «дочку» з контейнерних перевезень

AP Moeller-Maersk A/S на тлі розв'язаної РФ повномасштабної війни проти України заявила у березні про припинення роботи в рф

Данська транспортно-логістична група Maersk ухвалила рішення щодо ліквідації російської дочірньої компанії ТОВ “Маєрськ”. Про це повідомляє агентство “Інтерфакс-Україна”.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter 

Так, вимоги кредиторів цієї компанії можуть бути заявлені протягом двох місяців з моменту опублікування оголошення в журналі “Вісник державної реєстрації”.

За даними ЄДРЮО на 2 листопада, 100% статутного капіталу ТОВ “Маєрськ” належить засновнику — данській Maersk Line Agency Holding A/S (підрозділ Maersk із морських контейнерних перевезень).

ТОВ “Майєрськ” (Санкт-Петербург) зареєстрували шляхом реорганізації ЗАТ “Маєрськ” у 2014 році. Виторг компанії з РСБУ у 2021 році становив 845,9 млн рублів.

Данська транспортно-логістична компанія AP Moeller-Maersk A/S на тлі розв’язаної РФ повномасштабної війни проти України заявила у березні про припинення роботи в рф та повідомила російських клієнтів про старт згортання бізнес-активності компанії в РФ.

Читайте такожНайбільша у світі контейнерна компанія Maersk припиняє діяльність у росії

Через APM Terminals (APMT, термінальна “дочка”) Maersk володів 30,75% акцій у найбільшому операторі контейнерних терміналів у РФ Global Ports, у вересні група компаній “Дело” закрила угоду з купівлі у APMT частки в Global Ports.

“Процес продажу залишку активів триває”, – повідомив Maersk у звіті компанії за підсумками III кварталу 2022 року в четвер.

За даними звітності, у III кварталі 2022 року виторг Maersk зріс порівняно з аналогічним показником минулого року на 37%, до $22,77 млрд, чистий прибуток у липні-вересні становив $8,88 млрд проти $5,44 млрд роком раніше.

Нагадаємо, данська логістична компанія Maersk завершила останню вантажну операцію на росії і оголосила про повний вихід з ринків рф та білорусі.

Працівникам російського автозаводу виділять ділянки під картоплю через “складне економічне становище”.

A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk.

Анна Лиса

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також