Логістичний холдинг AP. Moller-Maersk уклав угоду з Yangzijiang Shipbuilding Group на будівництво шести середніх контейнеровозів місткістю 9 тис. TEU, інформує The Maritime Executive.
Передача суден запланована на період з 2026 року до березня 2027 року включно.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Maersk продовжує дотримуватись свого принципу замовлення тільки нових суден, які можуть працювати на екологічно чистому пальному, відповідно до своїх зобов’язань звести до нуля викиди до 2040 року.
Судна будуть оснащені двопаливними двигунами, які зможуть використовувати як мазут, так і метанол.
У Maersk планують, що ці запасні судна зможуть скоротити викиди парникових газів компанії на 450 000 тонн CO2 на рік, якщо працюватимуть на екологічно чистому метанолі.
Данська судноплавна компанія також будує перший із своїх дванадцяти контейнеровозів місткістю 16 000 TEU, які очікують, що вони будуть введені в експлуатацію з 2024 року. Після цього вони оформили додаткове замовлення на шість двопаливних суден місткістю 17 000 TEU.
Зауважується, що Maersk продовжує дотримуватись стратегії, відмінної від багатьох інших компаній.
Для Yangzijiang замовлення продовжує потужний потік контрактів цього року. У 2023 році корабельня повідомляє про замовлення 69 суден на суму 5,6 мільярда доларів.
Довідка. A.P. Moller-Maersk — інтегрований транспортно-логістичний холдинг, до складу якого входять найбільша судноплавна лінія світу, оператор контейнерних терміналів, компанії логістичного та виробничого секторів. Корпорація представлена у 130 країнах. Штат — близько 90 тис. співробітників.
Данський логістичний гігант Maersk святкує запуск першого у світі екологічного контейнеровоза, що працює на метанолі. Судно, місткістю 2100 TEU, є першим із дев’ятнадцяти замовлених Maersk суден із нейтральним викидом вуглецю, яке працюватиме на екологічно чистому метанольному пальному.
Нагадаємо, данська логістична компанія Maersk завершила останню вантажну операцію на росії і оголосила про повний вихід з ринків рф та білорусі.
A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk.
Флот японської Mitsui OSK Lines (MOL) налічуватиме 90 суден на ЗПГ та метанолі до 2030 року.
Данська нафтогазова компанія Ørsted розпочала реалізацію проєкту FlagshipONE з будівництва заводу з виробництва метанолу. Нові потужності забезпечуватимуть пальним швидкозростаючий флот, що працює на метанолі.
Як стало відомо The Loadstar, французький перевізник CMA CGM веде “серйозні переговори” з Yangzijiang Shipbuilding щодо будівництва до десяти метанолових контейнеровозів місткістю 24 000 TEU, передає The Loadstar.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!