На найближчі вихідні 1 та 2 червня АТ “Укрзалізниця” призначає “гірський шатл” зі Львова до Яремча, Татарова (Буковеля), Ворохти і Рахова, повідомляє пресслужба УЗ.
Так, поїзд №816 Львів — Ворохта відправлятиметься:
- зі Львова 31 травня та 1 червня о 15:22;
- Івано-Франківськ 17:39 – 17:43;
- Яремче 19:10 – 19:14;
- Татарів-Буковель 19:39 – 19:41;
- Ворохта 19:52.
Також 2 червня поїзд продовжить свій маршрут з Ворохти до Рахова наступним розкладом руху:
- Ворохта 19:52 – 19:56;
- Ясіня 20:34 – 20:36;
- Кваси 20:59 – 21:01;
- Рахів 21:19.
У зворотному напрямку поїзд №815 Рахів — Львів відправиться:
- з Рахова 2 червня о 03:48;
- Кваси 04:07 – 04:09;
- Ясіня 04:31 – 04:33;
- Ворохта 05:12 – 05:18;
- Татарів-Буковель 05:28 – 05:30;
- Яремче 06:03 – 06:07;
- Івано-Франківськ 07:50 – 07:55;
- прибуття у Львів о 10:07.
Зауважується, що 1 червня поїзд розпочне свій маршрут зі станції Ворохта (замість Рахова) аналогічним розкладом руху. Окрім того, поїзд також зупинятиметься на станціях Ходорів, Бурштин, Галич, Делятин, Микуличин (Вороненко, Лазещина, Свидовець, Білин — у дні курсування поїзда до Рахова).
Зауважимо, з 10 грудня 2023 року “Укрзалізниця” запустила новий прямий маршрут до Будапешта та Відня. Поїзд №143/146 Відень — Чоп — Відень на станції Чоп буде “підвʼязаний” під зручну пересадку на групу спальних вагонів з Києва (через Львів) саме для пересадкових пасажирів. Також зазначається, що сполучення на Відень стало зручним і для пасажирів рейсу №367/368 Луцьк — Рівне — Чоп — Ужгород.
З 15 листопада 2023 року вже вісім поїздів Укрзалізниці вийшли в рейси з жіночими купе.
Також варто акцентувати, що у 2023 році “Укрзалізниця” здійснила перевезення 25 мільйонів пасажирів на далеких дистанціях, як повідомляє ЦТС, посилаючись на інформацію від АТ УЗ.
З цього числа, 2,1 мільйона пасажирів було доставлено до країн Європейського Союзу.
За обсягами перевезених пасажирів ми вже вийшли на показники 2022 до широкомасштабного вторгнення. До країн ЄС перевезли 2,1 млн пасажирів, але попит залишается дуже великий. Тому працюємо над розширенням міжнародних маршрутів і збільшенням місць на вже існуючих. Особливий акцент робимо на групових перевезеннях дітей та удосконаленні сервісів особливо для наших військових, – зазначив голова правління АТ УЗ Євген Лященко.
Важливо зазначити, що у 2023 році до країн Євросоюзу було перевезено в 2,1 раза більше пасажирів проти 2022 року.
У 2023 році “Укрзалізниця” провела оновлення 1308,3 км колій за допомогою різних видів ремонту, що на 19,6% перевищує обсяги робіт у 2022 році. Зокрема, капітальний ремонт охопив 495,6 км колій, що становить 5,7% більше, ніж у попередньому році.
Середнім ремонтом було відновлено 812,7 км колії, що на 30% більше порівняно з 2022 роком.
Також у 2023 році було проведено капітальний ремонт 284 комплектів стрілочних переводів, а середній ремонт охопив 690 комплектів стрілочних переводів. Крім того, “Укрзалізниця” відновила 6,6 км колій та 30 штучних споруд, які пошкодилися внаслідок бойових дій.
На 2024 рік планується оновлення 1197,5 км колій різними видами ремонтів. Залізничники також вдало виконали поточний ремонт майже 8 тис. км контактної мережі на головних коліях станцій і перегонах. В рамках цих робіт замінено 217 км контактного проводу, 141 км несучого троса, 697 опор контактної мережі, та проведено модернізацію ряду елементів.
Крім того, було капітально відремонтовано 18 трансформаторів і замінено 31 трансформатор струму та напруги на тягових підстанціях. Іншим важливим кроком стало отримання “Укрзалізницею” 46 одиниць техніки та обладнання в рамках проєкту Світового банку на суму $2,76 млн, і до кінця серпня 2024 року планується отримати техніку на $4,6 млн.
Нагадаємо, Департамент транспортної логістики АТ “Укрзалізниця” пропонує послугу з комплексного перевезення зернових вантажів. До кінця року УЗ хоче завершити реєстрацію окремої компанії для виходу на ринки Європи в цьому сегменті.
У межах міжнародної виставки Transport logistic 2023 у Мюнхені делегація АТ “Укрзалізниця” підписала меморандум про взаєморозуміння та співробітництво з німецькою логістичною компанією Global asset and logistics company (VTG GmbH) та провела низку зустрічей з представниками європейських компаній, які працюють на ринку залізничних перевезень.
“Укрзалізниця” активно розглядає можливість розширення бази для ремонту лінійного обладнання локомотивів. Днями в товаристві пройшла зустріч з підприємствами, потенційно зацікавленими в такій співпраці.
АТ “Укрзалізниця” має намір забезпечити більшу прозорість у своїх закупівлях, оприлюднюючи плани закупівель заздалегідь для сприяння використанню українських товарів та компонентів.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!