Міжнародний виробник та постачальник метанолового пального компанія OCI Global спільно з логістичним холдингом A.P. Moller-Maersk виконає бункерування двопаливного контейнерного судна, що працює на зеленому метанолі та сертифіковане за стандартами міжнародної системи сертифікації екологічної стійкості та викидів парникових газів (ISCC), ЦТС.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Це буде перше в історії бункерування судна пальним, виробленим з використанням відновлюваних джерел енергії (ВІЕ), зазначили в OCI Global.
Влітку 2023 контейнеровоз Maersk відправиться з Південної Кореї в перший рейс через Суецький канал до Північної Європи.
Під час рейсу судно заправлятиметься метанолом у кількох великих портах. OCI має отримати всі необхідні дозволи для виконання бункерування метанолом у декількох портах суднозаходу, включаючи порт Роттердам.
Зауважується, що світовий попит на метанол у найближчі п’ять років може досягти 4 млн тонн на рік.
Довідка. A.P. Moller-Maersk — інтегрований транспортно-логістичний холдинг, до складу якого входять найбільша судноплавна лінія світу, оператор контейнерних терміналів, компанії логістичного та виробничого секторів. Корпорація представлена у 130 країнах. Штат — близько 90 тис. співробітників.
Данський логістичний гігант Maersk святкує запуск першого у світі екологічного контейнеровоза, що працює на метанолі. Судно, місткістю 2100 TEU, є першим із дев’ятнадцяти замовлених Maersk суден із нейтральним викидом вуглецю, яке працюватиме на екологічно чистому метанольному пальному.
Нагадаємо, данська логістична компанія Maersk завершила останню вантажну операцію на росії і оголосила про повний вихід з ринків рф та білорусі.
A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk.
Флот японської Mitsui OSK Lines (MOL) налічуватиме 90 суден на ЗПГ та метанолі до 2030 року.
Данська нафтогазова компанія Ørsted розпочала реалізацію проєкту FlagshipONE з будівництва заводу з виробництва метанолу. Нові потужності забезпечуватимуть пальним швидкозростаючий флот, що працює на метанолі.
Як стало відомо The Loadstar, французький перевізник CMA CGM веде “серйозні переговори” з Yangzijiang Shipbuilding щодо будівництва до десяти метанолових контейнеровозів місткістю 24 000 TEU, передає The Loadstar.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!