У січні обсяг перевезень зернових вантажів залізницею сягнув 3,935 млн т. Наразі, це найкращий показник з початку повномасштабного вторгнення рф. Відповідну інформацію оприлюднив заступник директора департаменту комерційної роботи АТ “Укрзалізниця” Валерій Ткачов, передає Rail.insider.
За минулі чотири роки показник перевищили лише у листопаді 2021 року та у січні 2022 року. Ткачов наголосив на тому, що остаточні дані оприлюднять за кілька днів, наразі ще триває опрацювання.
Окрім цього, демонструє зростання і обсяг навантаження зернових на мережі залізниці. Зокрема у січні було навантажено 3,093 млн т. Це на 13% перевищує показник попереднього місяця — грудня 2023 року. Середньодобове навантаження становило 110,4 тис. т. Показник на 12,5 тис. т перевищує зафіксований у грудні.
Тоді як в експортному сполученні перевезено 3,367 млн т зернових. У напрямку портів — 2,7 млн т, а до західних прикордонних переходів — 661 тис. т.
Раніше стало відомо, що АТ “Укрзалізниця” частково переглянуло умови проведення аукціонів з використання вагонів-зерновозів (ЗРВ), збільшивши їхню кількість 300 на добу. Крім того, у компанії заявили, що збудували на власних потужностях зерновоз, який оптимально пристосований для перевезень колією 1520 мм та євроколією – 1435 мм. Більшість комплектуючих і матеріалів для нього – вітчизняного виробництва.
Нагадаємо, “Укрзалізниця” планує досягти чистого прибутку в розмірі 7 мільярдів гривень за 2023 рік, порівняно зі збитком в 9,6 мільярда гривень у 2022 році.
Протягом минулого місяця Укрзалізниця встановила новий рекорд, перевізши 14 мільйонів тонн вантажів – найвищий показник з початку повномасштабної війни. Про це заявив президент України Володимир Зеленський у своєму відеозверненні.
Акціонерне товариство “Укрзалізниця” розраховує збудувати 120 вагонів-зерновозів цього року для використання внутрішньо в країні та на міжнародних залізничних мережах.
З березня по грудень минулого року “Укрзалізниця” кожного місяця перевозила у середньому на 23% вантажів більше, ніж за той самий період 2022 року.
В “Укрзалізниці” збудували на власних потужностях зерновоз, який оптимально пристосований для перевезень колією 1520 мм та євроколією – 1435 мм. Більшість комплектуючих і матеріалів для нього – вітчизняного виробництва.
Анна Лиса