Новини / Політика     10 січня 2019 13:00

Кравцов очолив Укрзалізницю

Сьогодні Кабінет Міністрів назначив Євгена Кравцова на посаду голови Укрзалізниці. До цього він був виконуючим обов'язки очільника підприємства.

Про це повідомляє Ліга.Бізнес.

Рішення про призначення на пост голови АТ “Укрзалізниця” було прийнято на засіданні уряду 10 січня. За словами прем’єр-міністра Володимира Гройсмана, уряд розглянув питання про призначення на основі рішення незалежної  наглядової ради.

Читайте: Зерно з Миколаївського порту транспортуватимуть “Тризуби” від General Electric

Євген Кравцов виконував обов’язки голови Укрзалізниці з серпня 2017 року, коли екс-очільник Войцех Балчук пішов у відставку.

Як повідомляв LANDLORD, в Укрзалізниці хочуть реновацію за один трильйон гривень. Гроші необхідні для оновлення інфраструктури підприємства та придбання нових вагонів для перевезення експорту.

Фото: narodna-pravda.ua

Логістика        12 серпня 2019 17:19

Євген Кравцов: експеримент з приватною тягою – фантазії окремих людей

Керівник Укрзалізниці Євген Кравцов вважає, що експеримент з приватною тягою без прийняття відповідного закону не вирішить логістичних проблем, а створить корупційні ризики та переваги для компаній, які будуть задіяні на ринку вантажоперевезень.

Про це повідомляє УНІАН.

Євген Кравцов висловив своє бачення щодо запуску в режимі експерименту приватної тяги на залізниці.

«Ми неодноразово заявляли, що експеримент з приватною тягою – фантазії окремих людей», – відзначив очільник УЗ.

На його думку, для проведення такого експерименту потрібно чітко регламентувати, хто нестиме відповідальність за аварійні ситуації, які можуть статися. За словами Євгена Кравцова, Мінінфраструктури поки що такого регламенту не розробило.

Читайте: Перевезення врожаю під загрозою: Леонід Козаченко закликає до створення оперативного штабу

Крім того, в Укрзалізниці не бачать «великого сенсу» в експерименті з приватною тягою, оскільки він не тільки не розв’яже логістичну проблему, а й створить ризики для корупційних зловживань, бо принцип вибору компаній, які будуть задіяні на ринку вантажоперевезень, поки що не визначено.

«Саме тому це питання може бути врегульовано виключно шляхом прийняття закону», – наголосив Євген Кравцов.

Landlord раніше повідомляв про те, що Мінінфраструктури планує запустити на українську залізницю приватну тягу вже у 2019 р. в експериментальному режимі – без прийняття відповідного закону у ВР. При цьому приватним компаніям виділять ті маршрути, які зараз є збитковими.

Поділися

Політика        12 серпня 2019 16:41

Кандидатів у міністри треба перевіряти на поліграфі: пропозиції президенту від Ірини Паламар

Призначаючи нових міністрів, слід встановити, чи захищають вони національні інтереси. Для цього всі кандидати на посади в уряді мають пройти перевірку на поліграфі. Таку пропозицію надіслала в офіційному листі до президента Володимира Зеленського голова АТУ Ірина Паламар.

Про це повідомляє пресслужба Асоціації тваринників України.

Голова Офісу реформ Intelligence AGRO та Асоціації тваринників України Ірина Паламар вважає, що майбутнім членам Кабміну слід влаштувати тестування на поліграфі, під час якого вони повинні довести свої прагнення «відстоювати національні інтереси, а не представляти інтереси певних геополітичних груп, фондів чи мультинаціональних компаній».

За її словами, це необхідно, аби запобігти перетворенню України на «сировинний придаток».

Читайте: Флот Нібулона: 75 суден, $600 млн та 10 років

Ірина Паламар запропонувала президентові свою допомогу в розробленні опитувальника для такого тестування.

Landlord раніше повідомляв про те, що Ірина Паламар звернулася до Володимира Зеленського з проханням залучити представників Асоціації тваринників України до робочої групи з підготовки проекту закону щодо протидії рейдерству і розповіла, що треба змінити в законодавстві для посилення прав власників бізнесу.

Поділися

Логістика        12 серпня 2019 10:25

Перевезення врожаю під загрозою: Леонід Козаченко закликає до створення оперативного штабу

Уже за кілька тижнів в Україні може виникнути транспортний колапс, оскільки УЗ не може забезпечити аграріїв достатньою кількістю локомотивів та вагонів, аби вивезти урожай. У зв’язку з цим в Аграрній конфедерації наголошують на необхідності створення оперативного логістичного штабу.

Про це повідомляє Delo.

У сьогоднішніх умовах існування монополії Укрзалізниці, яка не може надати сільгоспвиробникам потрібну кількість вагонів та локомотивів, вивезти очікуваний рекордний урожай зернових вчасно і без втрат в Україні неможливо.

Читайте: 3 етапи формування ринку землі від радника президента Олега Устенка

В Українській аграрній конфедерації наголосили: якщо монополіст і надалі лише підвищуватиме тарифи і не поліпшуватиме якість перевезень, транспортного колапсу та економічних втрат у країні не уникнути.

Голова УАК Леонід Козаченко відзначає, що пікові навантаження виникнуть уже через кілька тижнів, тому, щоб запобігти розвитку кризи, слід створити оперативний штаб з перевезень.

Оскільки подібна логістична ситуація повторюється в Україні щороку, в Українській аграрній конфедерації вимагатимуть від нового парламенту позбавити Укрзалізницю монополії на ринку вантажоперевезень.

«Нам вдалося дещо зробити в цьому напрямку 2 роки тому. Ми вибороли дозвіл на використання приватних вагонів. Завдяки цьому вирішили проблему дефіциту вагонів і дали можливість запрацювати близько двом десяткам українських підприємств, причетних до випуску цих вагонів», – розповів Леонід Козаченко.

На сьогодні слід надавати перевагу українським виробникам та почати масштабну модернізацію рухомого складу Укрзалізниці – вважають в УАК.

Як повідомляв Landlord, голова Асоціації власників вагонів Олександр Криворучко заявив, що Мінінфраструктури та УЗ повинні на особливо складний для аграріїв період створити так званий штаб, який координуватиме перевезення врожаю.

Поділися

Логістика        05 серпня 2019 10:30

Як УЗ вирішила проблему з транспортуванням зернових

УЗ збільшить кількість залізничних маршрутних станцій із 83 до 140. Їх поділять на групи за потужністю та добовою швидкістю відвантаження.

Про те, як  «Укрзалізниця» організує  транспортування зерна нового врожаю, розповідає ЦТС. Керівництво УЗ поінформувало про новації в логістиці на зустрічі з представниками бізнесу.

Так, до вже існуючих 83 залізничних станцій для вантажних перевезень  УЗ додасть ще  55-57 і доведе кількість до 140. Станції будуть поділені на 2-3 групи за потужністю та добовою швидкістю відвантаження. Наприклад, для станцій першої групи маршрут формуватиметься протягом доби; для 2-3-ї груп – протягом 2-3 діб. Мінімальна норма вагонів для маршрутної відправки – не менше 44 вагонів.

Такі плани озвучило керівництво «Укрзалізниці».

Вводяться нові види відправки зерна:

  • графікова відправка – прямими маршрутами, за певним годинним графіком;
  • кільцева відправка – порожні та навантажені вагони прямуватимуть у складі маршрутів з дотриманням графіку.

Відхилення від графіків допускається не більше 4 годин.

Читайте: Євген Кравцов розповів, як УЗ ставиться до конкуренції в залізничних вантажоперевезеннях

Щодоби «Укрзалізниця» формуватиме близько 15 відправок з власних вагонів. В УЗ визнають, що кількість  вагонів є обмеженою. При їх розподілі пріоритет надаватиметься графіковим відправкам. Їх розподілятимуть між 140 маршрутними елеваторами, а вантажовідправникам відкриють інформацію про розподіл, щоб уникнути зловживань.

Як раніше повідомляв Landlord, УЗ обмежила відвантаження зернових у зерновозах власного й орендованого парку, ввівши конвенції для низки компаній.

 

Поділися

Фінанси        02 серпня 2019 16:41

До 150 млн гривень в одні руки: Уряд обмежив держдопомогу фермерам

Кабінет міністрів України обмежив суму фінансової підтримки, що надається одному сільгоспвиробнику, до 150 млн грн.

Про це йдеться в Постанові КМУ від 17 липня, опублікованій сьогодні на сайті уряду.

Постанова вносить зміни до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для підтримки тваринництва, зберігання та переробки сільськогосподарської продукції, аквакультури (рибництва).

Згідно з нею сума державної підтримки, що надається протягом одного бюджетного року суб’єкту господарювання або сільськогосподарському товаровиробнику та пов’язаним із ним особам, за напрямами держпідтримки, передбаченими пунктом  4 цього Порядку, не може перевищувати 150 млн грн.

Читайте: Урожай збирати нікому: чому вінницькі садівники відмовляються від розширення виробництва

Відзначено, що ті виробники, які у 2019 році отримали (до набрання чинності цією постановою) держдопомогу в сумі понад 150 млн грн, повертати її назад до бюджету не будуть.

Landlord раніше повідомляв про те, що у 2019 році за програмою «Фінансова підтримка розвитку фермерських господарств» українським фермерам нараховано 81,4 млн грн компенсацій.

Поділися
Показати ще