Про це повідомляє на своїй сторінці у Фейсбук голова фермерського господарства «Палічеві» Юрій Палічев.
За його словами, створення асоціації стало великим подарунком до Всесвітнього дня кавуна, який відзначатиметься в суботу, 3 серпня.
Для того щоб херсонці змогли запатентувати власну назву для своєї продукції, потрібно ще кілька років цілеспрямованих дій. Але завдяки реєстрації географічного зазначення виробники Херсонського кавуна отримають низку переваг у реалізації, конкурентоспроможності та ціні.
Читайте: Українська лохина продається в одній із найбільших торгових мереж у світі
За словами Юрія Палічева, херсонські виробники мають унікальний шанс, оскільки в ЄС лише один кавун має зареєстроване географічне зазначення: Anguria Reggiana (походженням з регіону Reggio Emilia в Італії).
У планах членів нової асоціації – багато креативних заходів з маркетингу та просування херсонського кавуна: це і організація кавунового фестивалю, і розроблення на основі кавуна фірмового коктейлю, фірмового міцного алкогольного напою та салату тощо.
«Пропоную символом Херсонського регіону визнати кавун», – пише Юрій Палічев.
Landlord раніше повідомляв про те, які вигоди отримують аграрії від використання географічних зазначень для своєї продукції.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!