Про це йдеться в офіційному відео на YouTube-каналі McCormick.
У компанії вважають, що таке поєднання – IBM з її досвідом у сфері штучного інтелекту й машинного навчання та McCormick з її 40-річним досвідом, патентами, смаковими й сенсорними даними в результаті дадуть унікальні та інноваційні смаки.
Алгоритми, проаналізувавши тисячі смаків вже наявних спецій, мають створити нові варіанти рецептів, ароматів та запахів, які з ними пов’язані. Сьогодні з цим завданням легше впорається саме штучний інтелект, адже він швидше розробить детальний склад спецій з описом окремих речовин та хімічних компонентів.
Читайте: Як розрахувати рентабельність бізнесу: створено калькулятор для пасічників
Крім того, різні спеції в різних культурах можуть мати протилежне значення та ставлення до них. Тож штучний інтелект має також створити універсальні спеції, запахи, аромати та смаки яких підійдуть максимальній кількості споживачів.
У компанії обіцяють, що нові спеції, розроблені за допомогою технологій штучного інтелекту від IBM, з’являться на ринку до середини 2019 року.
Як раніше повідомляв Landlord, школярі з Казахстану під керівництвом вчителя фізики на виставці техніки презентували універсального агроробота. Він може годувати тварин, проривати бур’ян, поливати та збирати врожай і виконувати різноманітні сільськогосподарські роботи.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!