Японська NYK обладнає балкер, зафрахтований компанією Cargill, вітровою силовою установкою. Технологію такого типу вперше випробовуватимуть на судні NYK Group, пише ЦТС.
Займатиметься проєктом дочірнє підприємство NYK – NBAtlantic. Силова установка VentoFoil виготовлена компанією Econowind BV з Нідерландів.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Своєю чергою, NBAtlantic збиратиме дані про тягу, що генерується обладнанням, на додаток до метеорологічних умов та умов океану під час навігації, та вимірювати ефективність пристрою.
VentoFoil має 16-метрове вертикальне крило, яке виконує роль вітрила. Подібно до крила літака, воно створює рух внаслідок різниці тисків з обох сторін. VentoFoil менший за розміром, ніж аналогічне обладнання, тому воно не заважає обробці вантажів.
Зауважується, що ініціатива є частиною довгострокової мети NYK щодо нульових викидів парникових газів до 2050 року для океанських підприємств NYK Group.
Довідка. NYK Line — найбільша японська судноплавна компанія. Заснована в 1870. Компанія входить в Mitsubishi Group. Компанія володіє 646 суднами загальним дедвейтом 37700000 т.
Філії NYK працюють в Бельгії, Великій Британії, Німеччини, Данії, Італії, Нідерландах, Фінляндії, Франції та Швеції.
Нагадаємо, MAN Energy Solutions виконає проєкт модернізації суднових двигунів для компанії Seaspan Corporation (Seaspan) та лінійної судноплавної компанії Hapag-Lloyd.
Логістичний холдинг A.P. Moller – Maersk переобладнає діючий контейнеровоз для роботи на метанолі. Встановити двопаливний двигун планується в середині 2024 року спочатку на одному судні для того, щоб після проходження огляду у 2027 році провести переобладнання інших суден серії.
Флот японської Mitsui OSK Lines (MOL) налічуватиме 90 суден на ЗПГ та метанолі до 2030 року.
Данська нафтогазова компанія Ørsted розпочала реалізацію проєкту FlagshipONE з будівництва заводу з виробництва метанолу. Нові потужності забезпечуватимуть пальним швидкозростаючий флот, що працює на метанолі.
Як стало відомо The Loadstar, французький перевізник CMA CGM веде “серйозні переговори” з Yangzijiang Shipbuilding щодо будівництва до десяти метанолових контейнеровозів місткістю 24 000 TEU, передає The Loadstar.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!