Новини / Логістика     05 серпня 2019 10:30

Як УЗ вирішила проблему з транспортуванням зернових

УЗ збільшить кількість залізничних маршрутних станцій із 83 до 140. Їх поділять на групи за потужністю та добовою швидкістю відвантаження.

Про те, як  «Укрзалізниця» організує  транспортування зерна нового врожаю, розповідає ЦТС. Керівництво УЗ поінформувало про новації в логістиці на зустрічі з представниками бізнесу.

Так, до вже існуючих 83 залізничних станцій для вантажних перевезень  УЗ додасть ще  55-57 і доведе кількість до 140. Станції будуть поділені на 2-3 групи за потужністю та добовою швидкістю відвантаження. Наприклад, для станцій першої групи маршрут формуватиметься протягом доби; для 2-3-ї груп – протягом 2-3 діб. Мінімальна норма вагонів для маршрутної відправки – не менше 44 вагонів.

Такі плани озвучило керівництво «Укрзалізниці».

Вводяться нові види відправки зерна:

  • графікова відправка – прямими маршрутами, за певним годинним графіком;
  • кільцева відправка – порожні та навантажені вагони прямуватимуть у складі маршрутів з дотриманням графіку.

Відхилення від графіків допускається не більше 4 годин.

Читайте: Євген Кравцов розповів, як УЗ ставиться до конкуренції в залізничних вантажоперевезеннях

Щодоби «Укрзалізниця» формуватиме близько 15 відправок з власних вагонів. В УЗ визнають, що кількість  вагонів є обмеженою. При їх розподілі пріоритет надаватиметься графіковим відправкам. Їх розподілятимуть між 140 маршрутними елеваторами, а вантажовідправникам відкриють інформацію про розподіл, щоб уникнути зловживань.

Як раніше повідомляв Landlord, УЗ обмежила відвантаження зернових у зерновозах власного й орендованого парку, ввівши конвенції для низки компаній.

 

Читайте також