ЛогістикаНовини

Як УЗ вирішила проблему з транспортуванням зернових

Про те, як  «Укрзалізниця» організує  транспортування зерна нового врожаю, розповідає ЦТС. Керівництво УЗ поінформувало про новації в логістиці на зустрічі з представниками бізнесу.

Так, до вже існуючих 83 залізничних станцій для вантажних перевезень  УЗ додасть ще  55-57 і доведе кількість до 140. Станції будуть поділені на 2-3 групи за потужністю та добовою швидкістю відвантаження. Наприклад, для станцій першої групи маршрут формуватиметься протягом доби; для 2-3-ї груп – протягом 2-3 діб. Мінімальна норма вагонів для маршрутної відправки – не менше 44 вагонів.

Такі плани озвучило керівництво «Укрзалізниці».

Вводяться нові види відправки зерна:

  • графікова відправка – прямими маршрутами, за певним годинним графіком;
  • кільцева відправка – порожні та навантажені вагони прямуватимуть у складі маршрутів з дотриманням графіку.

Відхилення від графіків допускається не більше 4 годин.

Читайте: Євген Кравцов розповів, як УЗ ставиться до конкуренції в залізничних вантажоперевезеннях

Щодоби «Укрзалізниця» формуватиме близько 15 відправок з власних вагонів. В УЗ визнають, що кількість  вагонів є обмеженою. При їх розподілі пріоритет надаватиметься графіковим відправкам. Їх розподілятимуть між 140 маршрутними елеваторами, а вантажовідправникам відкриють інформацію про розподіл, щоб уникнути зловживань.

Як раніше повідомляв Landlord, УЗ обмежила відвантаження зернових у зерновозах власного й орендованого парку, ввівши конвенції для низки компаній.

 

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку