
Про те, як «Укрзалізниця» організує транспортування зерна нового врожаю, розповідає ЦТС. Керівництво УЗ поінформувало про новації в логістиці на зустрічі з представниками бізнесу.
Так, до вже існуючих 83 залізничних станцій для вантажних перевезень УЗ додасть ще 55-57 і доведе кількість до 140. Станції будуть поділені на 2-3 групи за потужністю та добовою швидкістю відвантаження. Наприклад, для станцій першої групи маршрут формуватиметься протягом доби; для 2-3-ї груп – протягом 2-3 діб. Мінімальна норма вагонів для маршрутної відправки – не менше 44 вагонів.
Такі плани озвучило керівництво «Укрзалізниці».
Вводяться нові види відправки зерна:
- графікова відправка – прямими маршрутами, за певним годинним графіком;
- кільцева відправка – порожні та навантажені вагони прямуватимуть у складі маршрутів з дотриманням графіку.
Відхилення від графіків допускається не більше 4 годин.
Читайте: Євген Кравцов розповів, як УЗ ставиться до конкуренції в залізничних вантажоперевезеннях
Щодоби «Укрзалізниця» формуватиме близько 15 відправок з власних вагонів. В УЗ визнають, що кількість вагонів є обмеженою. При їх розподілі пріоритет надаватиметься графіковим відправкам. Їх розподілятимуть між 140 маршрутними елеваторами, а вантажовідправникам відкриють інформацію про розподіл, щоб уникнути зловживань.
Як раніше повідомляв Landlord, УЗ обмежила відвантаження зернових у зерновозах власного й орендованого парку, ввівши конвенції для низки компаній.