Глобальний ринок органічних їстівних олій планує досягти обсягу у $5,79 млрд до 2030 року, з очікуваним щорічним зростанням на рівні 9,23%, як повідомляє компанія «Укролія» на своїй сторінці в Facebook.
Ключовими факторами, які підтримують цей ринок, є:
- Свідоме споживання: зростає увага до здорового способу життя та усвідомлення переваг органічних продуктів.
- Відмова від хімічних добавок: споживачі усвідомлюють наявність шкідливих хімікатів у звичайних оліях та шукають безпечніші альтернативи.
- Розширення каналів продажу: органічні олії стають доступними через різноманітні канали, включаючи супермаркети, спеціалізовані магазини та онлайн-платформи.
Крім того, компанія вказує на основні тенденції ринку:
- Розширення асортименту: виробники випускають нові варіації органічних їстівних олій, щоб задовольнити різноманітні запити споживачів та розширити свою ринкову присутність.
- Стале виробництво: учасники ринку впроваджують сталі виробничі практики, підтримують справедливу торгівлю та підтримують органічних фермерів.
- Онлайн-продажі: зростання кількості платформ електронної комерції забезпечує зручність та доступність придбання органічних їстівних олій.
Нагадаємо, “Сімейні молочні ферми” отримали майже мільйон гривень за програмою єРобота. Перші гранти за програмою “єРобота” отримали і садівники. Вже почали надходити кошти на рахунки фермерських господарств з Чернівецької та Київської областей.
Під час засідання 1 березня Кабінет Міністрів України ухвалив проєкт Закону “Про Державний аграрний реєстр”, що передбачає важливі новації у сфері аграрного регулювання. Документ має за мету поліпшити контроль та управління аграрним сектором, забезпечити прозорість та ефективність державного аграрного регулювання.
Раніше стало відомо, що по заявках на земельну субсидію за бюджетною програмою “ДАР”, які приймались до кінця 2023 року, у першій половині 2024 року вже почнуться виплати, повідомила Тетяна Гетьман, директорка департаменту агропромислового розвитку Львівської обласної державної адміністрації, інформує agrotimes. Розмір бюджетної субсидії становить 3,1 тис. грн на 1 га сільгоспугідь загальною площею до 120 га.
Кабінет Міністрів України затвердив зображення торговельної марки для товарів, вироблених в Україні. Зображення “Зроблено в Україні” зможуть безплатно використовувати бізнес, установи та організації незалежно від форми власності. Логотип розробляли у Міністерстві економіки. Після його затвердження Урядом, Міністерство подасть заявку на держреєстрацію торговельної марки, а також розробить брендбук на основі логотипу. Використання логотипу та брендбуку буде безплатним для державних органів, органів місцевого самоврядування, бізнесу, інших установ та організацій незалежно від форми власності.
Як запевнили в уряду, бренд допоможе виділити товари, виготовлені українським виробником, серед подібних товарів в обігу, популяризувати товари українського виробництва та стимулювати внутрішній попит на них.
У 2024 році передбачається збільшення кількості грантових програм порівняно з попереднім роком, відчиняючи безліч нових перспектив для агробізнесу в Україні. Отримання грантів стане важливим ресурсом та фінансовою підтримкою для підприємств, що дозволить їм реалізувати інноваційні ідеї та розширити свої можливості.
Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО) оголошує про початок другого циклу грантової програми, яка реалізується за фінансової підтримки Європейського Союзу (ЄС).
Держава та приватний бізнес третій рік поспіль розвивають освітньо-грантову програму TalentA. Мінагрополітики та міжнародна сільськогосподарська компанія Corteva Agriscience оголосили про співпрацю над відновленням та зміцненням жіночого фермерства в умовах війни.
ГС “Бізнес Мережа Сільських Жінок” пропонує стати учасницями унікальної програми, спрямованої на підтримку підприємництва сільських жінок.
Держава та приватний бізнес третій рік поспіль розвивають освітньо-грантову програму TalentA. Мінагрополітики та міжнародна сільськогосподарська компанія Corteva Agriscience оголосили про співпрацю над відновленням та зміцненням жіночого фермерства в умовах війни. Ініціатива впроваджується в рамках освітньо-грантової програми для жінок-фермерок TalentA, яка ініційована та фінансується Corteva і підтримується Міністерством третій рік поспіль.
Маргарита Юзяк
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!