Вибух інфляції спричинений пандемією та війною в Україні, визначив нову реальність в економіці.
Про це заявив 1 липня президент групи Lactalis Еммануель Бесньє, повідомляє forummleczarskie.pl
Він відзначив, що світ переробників, сільського господарства та дистриб’юторів вже сьогодні має дуже низькі маржі, тому взяти їх на власні плечі неможливо, а перекласти їх на споживачів, принаймні частково, неминуче.
“Попри цю складну ситуацію, Lactalis Group продовжує розвиватися та інвестувати. Окрім приєднання до групи культового бренду Leerdammer, 2021 рік є стратегічним переломом у географії нашого бізнесу. Ми придбали бренди йогурту Iögo та Olympic у Канаді та бізнес із виробництва натуральних сирів Kraft, надавши Lactalis потужного північноамериканського виміру. Відтепер Сполучені Штати та Канада будуть двома найбільшими країнами групи після Франції”, — сказав Еммануель Бесньє.
Бізнесмен додав, що за 2021 р. група Lactalis отримала €22 млрд доходів і закупила 22 млрд л молока, яке переробила на 270 заводах. 55% обороту група має в Європі, 27% в Америці та 18% в Африці, Азії та Океанії.
У товарній структурі виручка припадає:
- 36% на реалізацію сиру;
- 21% на реалізацію молока;
- 15% на реалізацію свіжих молочних продуктів;
- 13 % на вершкове масло;
- 9% на молочні добавки та інші продукти, виготовлені з молока.
Довідка. Французька група Lactalis – це сімейна компанія, яка виробляє молочну продукцію. У власності компанії 237 заводи у 42 країнах. На українському ринку Lactalis працює з 1996 р.
Нагадаємо, через війну відбулось рекордне зростання цін на молоко у світі.
Landlord раніше повідомляв, в Україні зібрали перший мільйон тонн зерна нового врожаю.
Марковська Катерина