Фонд Говарда Баффета зводитиме на кордоні з Угорщиною логістичний хаб для перевалки українського збіжжя потужністю у 30 тис. тонн, у майбутньому планує інвестувати у розбудову нових хабів, про це Баффет розповів на конференції, організованою фондом Victory Harvest, передає Економічна правда.
Ми нещодавно придбали земельну ділянку, аби побудувати перевалковий пункт потужністю 30 тис. тонн, – розповів він.

Джерело: elevatorist
Ділянка знаходиться на кордоні з Угорщиною, адже в цій сусідній країні є потужності для переробки.
Це займе певний час, але ми хочемо побудувати кілька хабів для фермерів, аби вони могли привозити туди своє збіжжя залізницею та завантажувати його в контейнери, аби відправляти продукцію далі, – розповів Баффет про плани фонду. – Ми повинні спочатку побудувати один об’єкт та зробити його успішним. У нас є проекти інших хабів. Нам потрібні різні локації, такі, які будуть зручними для фермерів.
Нагадаємо, на Волині в індустріальному парку збудувати частину інфраструктури зернового хабу: перевантажувальний комплекс та хопери, розповів керівник проєктів з розвитку ТОВ “Інтерколесо” Сергій Фещенко на форумі “ВЛАСНИЙ ЕЛЕВАТОР”.
Компанія “Алмейда Груп” побудувала перевантажувальний зерновий термінал на станції Вадул-Сірет, що на кордоні з Румунією.
На залізничній станції Чоп почав роботу логістичний хаб з широкими та вузькими коліями по перевалці будь-якої сільськогосподарської продукції та продуктів перероблення. Типи вантажів — насипний, наливний та фасований (біг-беги та мішки).
Консалтингова компанія DB Engineering&Consulting визначила кілька маршрутів у Європі, які сумісні з українськими вагонами-хоперами.
Контейнерний термінал “Мостиська” (Container Terminal Mostyska, CTM), на території якого також розташований зерновий термінал, обладнали помповими станціями для роботи з наливними вантажами, такими як соняшникова та соєва олія.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!