Новини / Логістика     22 серпня 2022 16:43

Флот Українського Дунайського пароплавства збільшився утричі

УДП також зупинило рейси на Верхньому та Середньому Дунаї, мобілізувавши 90% флоту на Нижній Дунай для експорту аграрних вантажів із портів Придунав’я в морські порти Румунії та Болгарії.

УДП хоче збільшити свій флот до 225 барж. За півроку вдалося відремонтувати 150 суден та повернути з відстою ще 35. Провізна спроможність флоту Українського Дунайського пароплавства зросла втричі, зазначив т. в.о. гендиректора підприємства Дмитро Москаленко, повідомляє usm. За півроку через ремонти пройшли понад 150 одиниць флоту УДП, вдалося також отримати документи та запустили в роботу 35 барж, що тривалий час знаходилися у відстої.

Окрім того, УДП зупинило рейси на Верхньому та Середньому Дунаї, мобілізувавши 90% флоту на Нижній Дунай для експорту аграрних вантажів із портів Придунав’я в морські порти Румунії та Болгарії.

В компанії також скоротили тривалість рейсів та збільшили ставки фрахту до ринкових. За словами Москаленко, надходження пароплавства зросли у 7 разів.

Так, УДП закрило основні борги, що сягали понад 7 млн євро.

“Заборгованість по зарплатні морякам у нашій дочірній компанії погашена у повному обсязі. Повернули й фінансову допомогу АМПУ у розмірі 40 млн грн”, – зазначили в пароплавстві.

Наразі відомо, що УДП планує переформатувати роботу свого пасажирського флоту та запустити власний стивідорний напрям.

Дмитро Москаленко також відзначив основні цілі роботи УДП в задекларованих планах підприємства:

  • збільшити кількість барж до 220-225 і, відповідно, провізну спроможність флоту;
  • завершити програму обладнання флоту УДП системою моніторингу даних;
  • запустити систему онлайн-диспетчеризації флоту з можливістю приймати управлінські рішення у випадку відхилення судна від рейсового завдання;
  • в ремонтній програмі надавати перевагу капітальному відновленню суден, що надалі значно скоротить час простою флоту;
  • “перезавантажити” структуру компанії, позбавитись від непрозорих та неконтрольованих дочірніх підрозділів, створити чітку вертикаль управління;
  • підготувати УДП до залучення інституційних інвестицій від міжнародних донорів, що дозволить закупити нові баржі та обладнати буксири сучасними двигунами.

Довідка. За офіційною інформацією, загалом в складі річкового флоту компанії – 75 самохідних суден і 245 одиниць несамохідного флоту. УДП оперує також флотом закордонних спільних підприємств, що нараховує 125 одиниць несамохідного флоту.
Річковий флот компанії здійснює перевезення:

  • залізорудної сировини;
  • вугілля і коксу;
  • зернових вантажів;
  • металів і різних генеральних вантажів;
  • добрив навалом і в упакуванні;
  • нафтопродуктів 3-го розряду;
  • машин і устаткування;
  • колісної техніки;
  • вантажів у контейнерах;
  • великогабаритних і великовагових вантажів.

Флот УДП працює на всій судноплавній дільниці ріки Дунай від портів Усть-Дунайськ (Україна) і Констанца (Румунія) до порту Кельхайм (Німеччина) та в зворотному напрямку.

Нагадаємо, до зернової угоди наземні шляхи експорту залишились єдиним варіантом постачання зерна та олії у світ. Тож Укрзалізниця взяла на себе український експорт і одразу після вторгнення почала працювати над розширенням пропускної спроможності західних прикордонних переходів. Станом на 17 травня за поточний місяць, Укрзалізниця перевезла 768,3 тис. тонн зерна, 67, 6 тис. тонн рослинної олії та 63,4 тис. т шроту, макухи та лузги.

Водночас враховуючи середньостатистичні ціни на світовому продовольчому ринку, Україна очікує отримати мінімум $20 млрд за експорт зернових.

ПрАТ “Українське Дунайське пароплавство” (УДП) оголосило тендери в  системі Prozorro, де розмістило  потужності для вивезення зерна за кордон з Ізмаїльського і Ренійського портів. 

Анна Лиса

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також