Про це повідомляє НВ Бізнес.
Близько 3,3 млн т своєї експортної продукції Нібулон переміщує всередині країни Дніпром і Південним Бугом. Власний флот, якому на сьогодні в Україні немає рівних, компанія збудувала самостійно. На це пішло 10 років і $600 млн інвестицій.
Читайте: Перевезення врожаю під загрозою: Леонід Козаченко закликає до створення оперативного штабу
Рішення створити річковий флот засновник компанії Олексій Вадатурський пояснює небажанням «стояти в чергах», очікуючи для перевезення своїх вантажів вільних вагонів від Укрзалізниці та вільних потужностей у морських портах.
Таким чином, Нібулон збудував не лише баржі, катери, що доправляють агропродукцію річками, а й плавкрани, які перевантажують зерно на морський транспорт. Для забезпечення всіх логістичних етапів компанія також звела 12 портових терміналів на Дніпрі та Південному Бузі.
Оскільки Нібулон має ще й потужний автопарк і власні залізничні вагони, то в компанії змогли побудувати роботу так, щоб автомобілі постачали зерно на відстань не більше 100 км за схемою «поле – порт/найближчий елеватор – залізниця/річка».
Кредити на свої масштабні логістичні й інфраструктурні проекти Нібулон отримував від ЄБРР, Європейського інвестиційного банку, Світового банку та інших.
Landlord раніше повідомляв про те, що Нібулон придбав 20 власних нових вагонів-хоперів і вже відправив ними в Миколаїв першу партію зерна.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!