Експорт в Америку зріс у 2,5 рази

Українські експортери поступово посилюють свою присутність на американському ринку. Про це йшлося на заході, присвяченому бізнес-місії до Вашингтона 11-13 жовтня 2017 року, організованою Центром підтримки експорту при УСПП в партнерстві з Посольством України у Вашингтоні та провідною асоціацією рітейлерів Північної Америки Food Marketing Institute, повідомляє Інтерфакс.
Як зазначив під час заходу посол України в США Валерій Чалий, в першому півріччі 2017 року український експорт в США виріс в 2,5 рази порівняно з аналогічним періодом минулого року. Тим часом товароборот досяг $2 млрд.
За його словами, на ринку США виграють ті виробники продуктів харчування, які можуть представити американським дистриб’юторам і торговельним мережам конкретні і зрозумілі пропозиції.
Віце-президент Українського союзу промисловців і підприємців (УСПП), координатор Центру підтримки експорту при УСПП Денис Красніков наголосив на важливості американського ринку для українських експортерів – виробників продуктів харчування. При цьому, за його словами, для успішного експорту потрібна інформація про нюанси бізнесу в США і прямі контакти з дистриб’юторами і торговими мережами. Їх будуть встановлюватися в ході бізнес-місії до Вашингтона.
«Особливість американського ринку полягає в вкрай обережне ставлення рітейлерів до прямих постачань української продукції, – зазначив Красніков. – Тому в більшості випадків нашому бізнесу комфортніше і ефективніше працювати з дистриб’юторами, ніж безпосередньо з торговими мережами».
За даними Комісії США з міжнародної торгівлі, за підсумками 2016 року загальний товарообіг між США та Україною впав на 5,4% (або на $57,4 млн) порівняно з 2015 роком і склав $1655,5 млн.
При цьому відбулось падіння експорту українських товарів до США на 32,1% (або на $273,3 млн), що на кінець минулого року становить $577,5 млн. За даними Державної служби статистики України, за підсумками 2016 року загальний товарообіг між Україною та США склав $2114 млн США. Експорт товарів з України до США склав $426,6 млн (порівняно з 2015 роком відбулось падіння на 11,5%).