АналітикаНовини

Експерти переконані, що в Україні минув пік кризи пального

На ринку пального відбулась активізація, оскільки після скасування державного регулювання, компанії починають збільшувати постачання. Про це під час брифінгу заявив директор консалтингової групи “А-95” Сергій Куюн.

“Багато компаній, особливо невеликих, не могли постачати пальне самостійно, оскільки закупівельна вартість була вища за розраховану Кабміном”, – зазначив експерт.

Після зняття державного регулювання ціни з’явились економічні стимули активніше постачати пальне.

“У нас кількість декларантів дизпального зросла майже удвічі у порівнянні з початком місяця. Якщо на початку травня це було близько 30 компаній, то вчора це було 66 декларантів. Це показує активізацію ринку”, – наголосив Куюн.

За прогнозом експерта, на постачання мінімальних обсягів споживання пального Україна вийде до липня. Наразі найкраща ситуація — із постачанням ДП. За оцінкою Куюна, непоганою є також ситуація із постачанням скрапленого газу.

Водночас ситуація із наповненням ринку бензинами відстає від очікувань. Європейський ринок націлений на імпорт дефіцитного там дизпального, а щодо бензину ринок був навіть профіцитним. Нині заводи закривають внутрішній попит Європи на бензин і не мають зайвих обсягів для експорту в інші регіони.

Довідка. Уряд скасував державне регулювання цін. Завдяки цьому в Кабміні очікують зниження цін: граничні ціни на дизпаливо не перевищуватимуть 58 грн, на бензин — не більше 52 грн. Скасування акцизу на пальне мало стимулювати його ввезення до України та зробити зростання ціни на нього помірним.

Нагадаємо, в Україні необхідно повернути акциз на пальне. Про це заявив директор “Консалтингова група А-95” Сергій Куюн.

Стало відомо, що влада України працює над розв’язанням проблеми з дефіцитом пального. 

Раніше Landlord повідомляв, що Польща планує давати Україні понад 200 тисяч тонн продукції щомісячно.

Анна Лиса

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку