
Про це повідомляє прес-служба Укрзалізниці.
На початку 2019 року Єврокомісія прийняла рішення про виділення €13 млрд на розширення транспортних коридорів між країнами, що входять до ЄС, та тими, які з ними межують. На залізничні проекти планується витратити 2 млрд євро. З них на поліпшення залізничної інфраструктури – €850 млн.
Частина коштів піде на реконструкцію 530 км колій. Торік за кошти ЄС було реконструйовано 300 км.
Читайте: Укрзалізниця збільшує кількість тендерів на ProZorro: плюс 4% за рік
«Завдяки виділенню грошей від Єврокомісії, Україна зможе завершити ці роботи», – зазначив очільник Укрзалізниці Євген Кравцов.
Також згідно з планом, створеним спільно з представниками Єврокомісії, цього року буде реалізовано 9 залізничних проектів. Це – електрифікація дільниці Ковель – Ягодин – Держкордон, відновлення колій на станції Підбірці, створення нової підстанції на вже діючій станції Роздільна, електрифікація дільниці Бердичів – Коростень – Бережесть та нарощення пропускної спроможності на дільниці Гребінка – Полтава.
Читайте: Співробітників Укрзалізниці звинуватили в причетності до крадіжок зерна
Більше того, на отримані кошти УЗ зможе продовжити розвиток транзитних контейнерних перевезень. Зважаючи на те, що минулий рік показав ефективність такого виду доставок. Наприклад, торік з Китаю до України й назад було перевезено 12 тис. контейнерів. Це – в 4,8 рази більше, ніж 2017-го. Тоді між Китаєм та Україною було транспортовано 2,5 тис. контейнерів.
Як раніше повідомляв Landlord, на початку січня в Миколаїв доставили першу партію тепловозів від «General Electric». Вони доправлятимуть зерно в Миколаївський морський порт. Загалом у 2019 р. в Україні будуть задіяні 30 тепловозів ТЕ33АС, котрі мають великий міжремонтний термін експлуатації, економні за витратами палива і більш безпечні щодо шкідливих викидів.