Новини / Думки     05 лютого 2019 14:53

Як українським фермерам вийти на арабський ринок: названо 4 умови

Українським агровиробникам для виходу на ринки арабських країн варто зробити всі належні сертифікати, запустити власний сайт англійською мовою та знайти англомовний персонал. У разі відсутності цих компонентів реалізовувати свою продукцію в східних країнах буде практично неможливо.

Про це на своїй сторінці у Facebook заявив Андрій Ярмак, економіст інвестиційного департаменту ФАО.

Сертифікати

Обов’язковою умовою для виходу на арабські ринки є наявність сертифікату Halal. Або як альтернатива – процес отримання серії сертифікатів «Фієста». Останнє стосується виробників меду, кондвиробів, соусів, смузі, джемів та ін.

«Без цих сертифікатів ніхто не буде навіть розмовляти. До речі, не всі сертифікати визнаються в ОАЕ – тому потрібно звірятися з місцевими правилами», – пояснив Андрій Ярмак.

ЧитайтеСвіт не переважив Китай: експорт сої зі США скоротився на 26 %

Також, у випадку, якщо потенційний експортер вирощує свіжу продукцію, йому варто отримати сертифікат GlobalGAP – визнана в усьому світі система стандартів с/г продукції.

Англомовний сайт

Арабські імпортери завжди хочуть бачити активність і присутність в інтернеті. За відсутності англійської версії експерти радять створити сайт-візитку. Це займе небагато часу та вкладених коштів.

Англомовний персонал

Зазвичай імпортери бажають спілкуватися з постачальниками напряму – без перекладачів. Адже, як показує досвід, залучення третіх осіб – неефективне.

ЧитайтеУкраїнський агроекспорт до ЄС поставив черговий рекорд – $6,3 млрд

«Інвестуйте в персонал або наймайте людей, які розмовляють англійською та розуміються на міжнародній торгівлі», – наголосив економіст.

Розуміння логістики та експорту

Агровиробники мають мати досвід в експорті продукції або детально прорахувати всю логістику – від постачання на ринок до упаковки. Імпортерів завжди цікавить кінцева вартість продукту. Якщо цього немає – угода може зірватися.

За словами Андрія Ярмака, в ОАЕ для українських фермерів є значний потенціал в експорті лохини, малини, преміальних яблук, порічок, замороженої продукції (ягід та овочів), картоплі (митої та свіжої) та черешень.

Як раніше повідомляв Landlord, Україна має значний економічний потенціал наростити експорт власної продукції до Індії. Серед найперспективніших напрямків – продаж зернових культур, олії, чорних металів, горіхів та меблів для сидіння. Серед сильних сторін індійської економіки експерти назвали перетворення Індії на найбільший ринок в світі за кількістю домогосподарств/споживачів та найбільший ринок за кількістю сімей з дітьми.

Отримуйте щоранку на пошту свіжі новини та найцікавіше чтиво!



Вас зацікавить