
«Пілотний проект щодо допуску приватної тяги повинен тривати не менше 12 місяців – обкатка локомотивів і їх супровід повинні пройти повний сезонний тест. Для чистоти експерименту треба, щоб хтось із приватників проїхав 500-600 км – для відпрацювання маршрутів з декількома шляхами і зміною тяги. За різними напрямками», – вважає він.
У ході зазначеного періоду, за словами керівника «Локо-Інвеста», необхідно буде зібрати докладну статистику по взаємодії приватних операторів і власника залізничної інфраструктури. Це повинен зробити регулятор в особі Міністерства інфраструктури.
Читайте: До 2024 року IFC залучить в економіку України $3 млрд – Джейсон Пеллмар
«Результатом проведення цього експерименту повинна стати відпрацювання внутрішніх процедур і регламенту з експлуатації та сервісу техніки, особового складу з власником інфраструктури і з регулятором в особі держави», – зазначає Остапченко.
При цьому, за його словами, приватні компанії не ставлять перед собою мету заробити гроші під час експерименту.
Джерело: ЦТС
Раніше Валерій Ткачов розповів, навіщо УЗ пропонує учасникам ринку довгострокову оренду вагонів.